of niet.. er zat echt super veel power in niet normaal!! helaas voor mij was de vis afgepaaid en dus vrij schraal.. hij had heeft de lengte wel nu nog wat breder worden dan wordt het nog eens leuk visje
Vanacht een wedstrijdje doen op de Simayaput te Hoorn, misschien komen er dit keer wel iets grotere vissen uit.. Boven de 3 kilo Voor de anderen die een nachtje gaan wagen.. Succes, What else you gonna do on saturday
Je zit aan de waterkant, je hengels staan stabiel. Je tuurt over het water en vind rust in je ziel. ------------------------------------------------
Afgelopen nacht ondanks het slechte weer toch 4 vissen weten te vangen, allen schubs, 13, 20, 22, en 24 pond. Ben helaas niet zo goed in foto,s plaatsen.
Vorig weekend heb ik gevist de buit was 7.8 en 10 pond karper maar,op dit forum wordt alleen maar gereageerd op big ones dus ik plaats geen foto,s ook.
@Peter, Je plaatst toch foto's om te delen met anderen? Niet om reactie's van te krijgen, zolang jij blij bent met dat geen wat je vangt is het toch prima? En anders wil ik wel zeggen dat je mooie vissen heb gevangen hoor
@ Cor nee die vissen heb ik daar niet gevangen als je daar gaat vissen bij de put en je vangt wat zitten ze te kijken met verrekijkers wat jij aan je hair doet dat is toch diep triest ! De 3 visjes heb ik gevangen in de Hulk trouwens. Bij de simaja karperput ben ik 3 jaar geleden begonnen met vissen maar,daar zul je mij niet meer aantreffen.
net weer thuis van een weekend aan de vecht in omgeving van ommen. in totaal 2 karpers 24 en 26 pond. bijde waren een schub, ik heb wel foto`s maar snap niet hoe ik ze kan uploaden verder een x aantal brasems nog. redelijk weekendje dus