En die laatste plaat wow die is echt gruwelijk!

niet bedoeld om je af te kraken hoor, maar pas gewoon op dat je jezelf niet voorbij loopt
 niet bedoeld om je af te kraken hoor, maar pas gewoon op dat je jezelf niet voorbij loopt  ik zeg ook niet van mezelf dat ik een ervaren visser ben, ik sta volgens mij nog altijd in mijn kinderschoenen
 ik zeg ook niet van mezelf dat ik een ervaren visser ben, ik sta volgens mij nog altijd in mijn kinderschoenen  met die gedachte in je hoofd zal je minder snel slechte keuzes nemen natuurlijk...
 met die gedachte in je hoofd zal je minder snel slechte keuzes nemen natuurlijk...
 probeer gewoon niet verloren te lopen in de grote waters en de drang naar grote vissen, waar en hoe je nu vist is immers ook al prachtig en tegenwoordig gaan er veel jonge 'talenten' verloren in die drang naar dikke vissen, zonde in mijn ogen en het zou erg zijn moest je die mooie visserij kortbij huis verwaarlozen om op groot water te gaan blanken natuurlijk
 probeer gewoon niet verloren te lopen in de grote waters en de drang naar grote vissen, waar en hoe je nu vist is immers ook al prachtig en tegenwoordig gaan er veel jonge 'talenten' verloren in die drang naar dikke vissen, zonde in mijn ogen en het zou erg zijn moest je die mooie visserij kortbij huis verwaarlozen om op groot water te gaan blanken natuurlijk 

Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma