Jammer dat er weer zo,n pannekoek om typfouten zit te janken.
Misselijkmakend kinderachtig gedrag vind ik dit. ...

), zag ik meteen een mooie vis springen boven een dieper deel van het water. Verder wist ik ook dat bepaalde vissen bij zonnig weer door een bepaald ondiep stukje trokken. De puzzel was in mijn hoofd dus compleet en de stekken waren gekozen. Ik voerde na deze korte sessie een kleine hoeveelheid op beide stekken. Niet te veel, want aangezien het water vrij druk bevist is, wou ik niet riskeren van mij helemaal aan een bepaalde stek te binden en deze dan de volgende morgen bezet aantreffen.
 ), zag ik meteen een mooie vis springen boven een dieper deel van het water. Verder wist ik ook dat bepaalde vissen bij zonnig weer door een bepaald ondiep stukje trokken. De puzzel was in mijn hoofd dus compleet en de stekken waren gekozen. Ik voerde na deze korte sessie een kleine hoeveelheid op beide stekken. Niet te veel, want aangezien het water vrij druk bevist is, wou ik niet riskeren van mij helemaal aan een bepaalde stek te binden en deze dan de volgende morgen bezet aantreffen. Ik was vrijwel zeker dat de linkerhengel (ondiep) geen activiteit zou opleveren tot in de namiddag, wanneer het wat warmer werd. Ik plaatste deze echter al wel op de stek om deze niet te moeten verstoren als de vissen al aanwezig zouden zijn. De rechterhengel werd met een extreem slappe lijn ingelegd om de schuwe vissen niet te laten schrikken
 Ik was vrijwel zeker dat de linkerhengel (ondiep) geen activiteit zou opleveren tot in de namiddag, wanneer het wat warmer werd. Ik plaatste deze echter al wel op de stek om deze niet te moeten verstoren als de vissen al aanwezig zouden zijn. De rechterhengel werd met een extreem slappe lijn ingelegd om de schuwe vissen niet te laten schrikken  Erg lang duurde het niet, er volgde een ontzettende harde run op de rechterhengel
  Erg lang duurde het niet, er volgde een ontzettende harde run op de rechterhengel   na een lange drill (ik dacht even met 1 van de toppers te maken te hebben!) kwam er een mooie spiegel in het net
  na een lange drill (ik dacht even met 1 van de toppers te maken te hebben!) kwam er een mooie spiegel in het net   De verkennende sessie van de vorige dag leverde meteen resultaat op
 De verkennende sessie van de vorige dag leverde meteen resultaat op  

ik was ervan overtuigd dat ik nu wel even op actie zou moeten wachten en door het vroege opstaan was ik toch vrij moe. Vroeger dan verwacht bleken de vissen echter al aangekomen op de ondiepe stek, en ik werd gewekt door een aanbeet
 ik was ervan overtuigd dat ik nu wel even op actie zou moeten wachten en door het vroege opstaan was ik toch vrij moe. Vroeger dan verwacht bleken de vissen echter al aangekomen op de ondiepe stek, en ik werd gewekt door een aanbeet  het kon geen run genoemd worden, aangezien de slib dicht stond wegens een paar paaltjes die in de buurt van deze stek stonden
 het kon geen run genoemd worden, aangezien de slib dicht stond wegens een paar paaltjes die in de buurt van deze stek stonden  . Nu was een 15 ponds schubje het resultaat.
 . Nu was een 15 ponds schubje het resultaat.
 . Bij mij zou de teller echter niet op twee vissen blijven staan
 . Bij mij zou de teller echter niet op twee vissen blijven staan  .
 . .
 . . Jongens, ik was blij! Alle puzzelstukjes vielen in elkaar en de sessie liep echt geweldig! Alle foto's vandaag werden genomen door voorbijgangers, en meestal levert dit geen al te goede resultaten op, maar ik moet zeggen dat de vrouw van deze foto's echt geweldig werk heeft geleverd! Zoals jullie je wel kunnen voorstellen, zat ik de volgende uren op een roos wolkje!
 . Jongens, ik was blij! Alle puzzelstukjes vielen in elkaar en de sessie liep echt geweldig! Alle foto's vandaag werden genomen door voorbijgangers, en meestal levert dit geen al te goede resultaten op, maar ik moet zeggen dat de vrouw van deze foto's echt geweldig werk heeft geleverd! Zoals jullie je wel kunnen voorstellen, zat ik de volgende uren op een roos wolkje!

.
 . .
 .
 . Vandaar zei ik dat aas helemaal niet uitmaakt als je de vis weet te vinden (wat natuurlijk ook in veel gevallen een feit is!). De twee collega's vonden dat ik hun aan het uitdagen was, dus zeiden ze dan maar dat ik er eens een stukkie kaas aan moesten hangen. Ze brachten een stukje oude kaas, en ik wist dat de vissen nog op de stek aanwezig waren, dus ik hing het scharminkel dan ook aan de hair
 . Vandaar zei ik dat aas helemaal niet uitmaakt als je de vis weet te vinden (wat natuurlijk ook in veel gevallen een feit is!). De twee collega's vonden dat ik hun aan het uitdagen was, dus zeiden ze dan maar dat ik er eens een stukkie kaas aan moesten hangen. Ze brachten een stukje oude kaas, en ik wist dat de vissen nog op de stek aanwezig waren, dus ik hing het scharminkel dan ook aan de hair   (weliswaar nadat de gasten vertrokken waren, zodat ze mijn tijgernootje niet zagen en nadat de kaas verpakt was in een stukje arma mesh
 (weliswaar nadat de gasten vertrokken waren, zodat ze mijn tijgernootje niet zagen en nadat de kaas verpakt was in een stukje arma mesh   ). Ik had geen idee of dit iets zou opleveren, maar er waren nog maar een paar uurtjes te vissen en ik deed het al enorm goed, dus had niets te verliezen natuurlijk
 ). Ik had geen idee of dit iets zou opleveren, maar er waren nog maar een paar uurtjes te vissen en ik deed het al enorm goed, dus had niets te verliezen natuurlijk  . Ik wist dus dat de vis nog op de stek zat en dat karpers niet echt kieskeurig zijn, maar ik moet toegeven dat ik best wel verbaasd was toen deze hengel nog maar eens afliep
 . Ik wist dus dat de vis nog op de stek zat en dat karpers niet echt kieskeurig zijn, maar ik moet toegeven dat ik best wel verbaasd was toen deze hengel nog maar eens afliep   . Dit met een 18 ponds schub als resultaat
 . Dit met een 18 ponds schub als resultaat  

. Meteen draaiden ze alle hengels binnen en deden ze er een stukje kaas aan
 . Meteen draaiden ze alle hengels binnen en deden ze er een stukje kaas aan  . Het werd echter, zoals gezegd, een blank voor hun. Ook ik ving geen vissen meer, maar wat maakte het uit, met 5 vissen, waarvan 2 20'ers en 1 30'er had ik een zotte sessie achter de rug op dit harde watertje! Ik ging dus met een goed gevoel naar huis, waar ik met smaak een goed pakje friet op at
 . Het werd echter, zoals gezegd, een blank voor hun. Ook ik ving geen vissen meer, maar wat maakte het uit, met 5 vissen, waarvan 2 20'ers en 1 30'er had ik een zotte sessie achter de rug op dit harde watertje! Ik ging dus met een goed gevoel naar huis, waar ik met smaak een goed pakje friet op at   
 Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma