zo vannacht een nachie wezen vissen. De vissen maakten het me niet makkelijk, kreeg rond half 3 een keiharde run maar de vis had zich vastgezwommen in de lellies verderop, dus ik me nieuwe ´´zodiac´´ in genaamd explorer 200 

Uiteindelijk de vis los gekregen uit de lellies, maar de vis had nog geen zin om op te geven dus nam me even op sleeptouw het water over. Maar toen dook hij stuk verder weer de lellies in en daar kun ik hem gelukkig weer snel uitkrijgen en toen zag ik de vis onder me top en daarna kon ik hem gelukkig scheppen. Maar nu nog terug pedelen, want ik was helemaal weggedreven 
 Mooie lange schub van 12 kg.

2 uur later kreeg ik weer een goeie fluiter op me verre hengel, maar die vis kon ik niet meer houden en zwom zich vast in de takken, dus ik weer die boot in en erheen, maar hij was al losgeschoten, maar wel nog ff me haak achterlaten in een mooie tak.  Daarna op de kant proberen los te trekken, maar gelukkig brak niet alles af, alleen me haak.
Om 7 uur s´ochtends weer een goeie fluiter op me hengel dichtbij en ik was er snel bij dus kon de vis gewoon landen vanaf de kant.
Mooie karper van 11.5 kg met een mooie kleur.

en om half 9 weer een run op de hengel dichtbij. Deze x een mooie hoge schub van 11 kg.

En dat waren me visjes weer van vannacht, eindelijk xtje geen blank aan me broek hangen, maar gewoon een paar mooie vissen waar ik echt wel blij mee ben:D.
GRoetjes Yanick