Ja begrijp ik dat je blij bent. Mooie vissen , leuke sessie en een nieuw pb wat wil je nog meer Martijn jammer van de foto dat ie zo donker is. Volgende keer in zelfde situatie de foto Andersom nemen. Dus net het licht van voren. Je keek op die foto waarshijnlijl richting bosjes ?
Robert, oei oei oei. Zelden of nooit valt mijn mond open bij het zien van een vis maar die spiegel van jou is wel echt een PRACHTIGE vis! Pffffffffff....
Ja Robert, echt een super mooie spiegel en nog aan de oppervlakte ook! Kan je zeker trots op zijn. En dat uit die "prut" sloot bij ons. Hopelijk gaan de "kleine" spiegeltjes die er op zitten over een paar jaar er ook zo mooi uitzien.
Wat een spiegel! Die schubben, en die kleur!! Heb je niet nog wat meer foto's? Dit is beter dan de Playboy!
Vanavond gaan wij weer eens knallen.. Dit jaar nog 0 vissen kunnen verleiden op de put. Laatst met de boot de zaak dus nog maar een keer stevig onderzocht, en toen vonden we ze.. MONSTERS!! Echt we werden er beiden stil van, je voelde de kracht en trillingen gewoon wanneer die schoonheden hun spieren in beweging zetten.
Het mooiste: de vissen kwamen uit hun holding area vandaan en zwommen letterlijk richting onze boot om vervolgens een paar meter achter de boot aan te zwemmen (op 1 meter) en er zelfs onderdoor. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik stond perplex. Iemand ooit zoiets gezien? Veel nieuwsgieriger kun je ze niet hebben volgens mij.
Deze week een mooie voercampagne opgezet en dit weekend moet het dan gaan gebeuren. Ik hoop zo dat ik eindelijk eens een foto in dit topic kan zetten!