knappe schub van net geen 12kg, 1 losser en m,n eerste deurmat van het jaar(zat eraan te komen)

@jasper: worden al aardig spiegeltjes gevangen daar, mooie vissen

Bart-Jaap Koorn schreef:Je weet niet wanneer deze vis is uit gezet op etang de brigueuil en waat hij vandaan is gehaald. Misschien is het nog een jonge vis alleen de beheerder/exploitant van brigueuil zal dit weten.
Desalniettemin wel een gruwelijk en krachtig ogende vis
Remco Albers schreef:@jasper: worden al aardig spiegeltjes gevangen daar, mooie vissen
 dit jaar is wel abnormaal hoevaak gecontroleert word bijna elke dag gaan ze hier de vijvers rond kijken of er iemand met 2 hengels zit dus ik vis vanaf nu niet meer in vijvers ga wel minder vissen en op kanaal karpers vangen.
  dit jaar is wel abnormaal hoevaak gecontroleert word bijna elke dag gaan ze hier de vijvers rond kijken of er iemand met 2 hengels zit dus ik vis vanaf nu niet meer in vijvers ga wel minder vissen en op kanaal karpers vangen.  

Christian Hummelink schreef:Mooie vis Hans!