Vannacht weer een nachtje gedaan.
Wekker om 7u gezet omdat ik en m'n kameraad al wisten dat de vis vooral 'sochtends ging azen.
Dus om 7u ging m'n wekker , ik zet m'n tent open om een mooi overzicht over de put te hebben , ik leg m'n hoofd even neer , en nog geen minuut later ging, zoals verwacht , m'n beeper af.
Ik sprong uit de tent , zonder schoenen , moet daar natuurlijk weer een plas juist voor mijn tent staan , met m'n voeten knal er in.
De stok vliegt uit de beeper en hangt enkel nog vast in de achtersteun , ik sla aan , en het voelt toch als een echte karper.
M'n kameraad even wakker geroepen , de dril verliep vlot , de vis zwom goed mee maar zwom echt snel van links naar rechts , toen dacht geen 1 van beiden nog aan karper.
Tege de kant dacht ik even dat hij gelost was , ik voelde enkel nog m'n lood , dus ik haal rustig binnen , ineens , lijn strak en een schok , yes , hij hangt nog !
Toen kwam hij boven en zagen we wat het was , een koikarper die ik er zelf had opgezet , toch altijd leuk om een vis terug te vangen die je zelf op de put hebt gezet , niet groot , maar wel een beauty.
Even foto's gemaakt en gewogen , 2,7kilo was ie.

Zo zie je maar , een vangst hoeft heus niet groot te zijn om een mooie vangst te hebben.

Grtz.