Vandaag gevangen met een uurtje korsten , puur omdat ik een koi had zien liggen.

Geen koi , maar wel een pracht van een schub , geen wonden , niks beschadiging aan de bek (nee , ook niet aan de binnenkant ) , mooie , roze bek , zachte bek , mooie , rode vinnen , mooie kleur.
Nog nooit gevangen naar mijn vermoeden , puur omdat er in de bek of ergens anders nergens kleine gaatjes waren of beschadigingen.
Enkel aan zijn staart , maar dit is gewoon door rond te zwemmen en ergens tegen te kaatsen ofzo , zeker niet door de vangst.

Echt puntgaaf , mooier zal ik toch niet vangen vermoed ik.

8Kilootjes zwaar , niet de zwaarste maar het blijft de mooiste.

Het komt over op een toon van nou dit is niet waar dan had je er bij moeten zijn met wegen maarja je hebt van die types he denken dat ze van een foto kunnen zien hoe zwaar hij precies is. Hij was op precies te zijn 21,17. Maar verder geen discussie aan vast knopen. Heb ik geen zin in.
 Het komt over op een toon van nou dit is niet waar dan had je er bij moeten zijn met wegen maarja je hebt van die types he denken dat ze van een foto kunnen zien hoe zwaar hij precies is. Hij was op precies te zijn 21,17. Maar verder geen discussie aan vast knopen. Heb ik geen zin in.