lieve mensen luister en huiver,, ik kreeg 2 uurtjes geleden een sms van michiel pilaar uit zwitserland ,wan t hij was weer gaan vissen met hofman!!
maar na vandaag een dagsessie gevist te hebben kwam hij bij zijn auto om de rset te pakken voor de nacht,,was zijn auto open gebroken

rubberboot weg stretcher weg tent weg alles weg de hele klerezooi weg gestolen uit zijn auto!!!
dit is natuurlijk zeer triest zeker bij zo,n gozer als pili die met zijn verhalen en zijn die hard vissers mentaliteit en zeker na de laatste 4 filmpjes die hij geplaatst had waar wij allen zo van genoten hebben!!!
IK ZEG ALS DE REISVERZEKERING NIKS UITKEERT DAN MOETEN WIJ ALS COLLEGA KARPERVISSERS PILI ZEKER MATSEN/HELPEN,,IK GEEF DE EERSTE 10.00 euro nu jullie nog???????

ik zorg dat ik contact hou met pilaar plaats hier iig wat je ervan vindt enz. enz.
dus een geldinzameling dat begrijpen jullie wel neem ik aan ,,kijk als de verzekering uitkeert dan is het waarschijnlijk overbodig maargoed ,,daar gaan we niet van uit!!
kom op mannen pilaar is ook een van de mannen die de verhalen in de karperwereldmagazine hoog houdt!!!
mv dank Henry stotijn