Beste Martijn,
heb je PB nooit ontvangen, maar even goeie vrienden.
Tevens valt het verkijgen van info in ruil voor reclame vies tegen aangezien degene waarvoor ik reclame maak heb ontmoet in 1 van de meest productieve karper gronden van France.
Veel nieuws zullen we elkaar niet hebben te vertellen.
Het feit dat jij zo'n fush maakt van een foto gemaakt aan een openbaar water zegt toch al genoeg. Ik geloof dat je bent vergeten hoeveel karpervissers er tegenwoordig rond lopen op deze aardkloot.
Je kan je beter druk maken om het feit dat veel openbare wateren verdwijnen en veranderen in betaalputten. Misschien ooit wel eens over nagedacht dat je middels de commerciele visserij andere vissers kunt stimuleren om het avontuur van openbaar water op te zoeken , vast niet.
Als jij je nou lekker aftrekt tussen je karperfotos in je stoffige kelder , de openhaard aanmaakt met het karper magazine , je reed afveegt met het spiegelmagazine en een joint draait van het karperwereld magazine , doe ik lekker mijn ding.
Daarbij vind ik je behoorlijk geiriteerd voor een persoon die ik nog nooit gezien of gesproken heb , Geven en Nemen is een belangrijke schakel in de karpervisserij. Dat jij daar slechte ervaringen mee hebt moet je niet bij mij uit gaan lopen huilen wanneer ik een foto plaats.
Nogmaals succes met je visserij op je met prikkeldraad omringde eiland.
over en sluiten
MVG Popie Jopie
Roderick
ps . Remco bedankt voor je Reactie