Toch knap 4x per jaar vissen in France van een uitkering, al zou je willen daar is geen btw van te betalen..

Kan je nagaan hoeveel geld ik heb
 Kan je nagaan hoeveel geld ik heb 

net een graskarper van 19,6 pond gevange
gr kevin

Lukt al aardig met de Zelftimer ofni ?
 Lukt al aardig met de Zelftimer ofni ? en met zelftimer lukt voort aardig ja
  en met zelftimer lukt voort aardig ja   

wilco Bunt schreef:Wees er maar trots op met die uitkering van je

ha
 ha 

janieck spithoff schreef:Ziet er goed uit vriend! mooie vissen ook, vooral die spiegel met die lange bekdraden
Zou je me een pb'tje willen sturen met wat er in die emmer zit?

een echte Indonesische spodmix
  een echte Indonesische spodmix 
 aan de overkant had een andere visser 1 duiker gehaakt in het vlees die had de haak afgeknipt met een tang. En bij hem was maarliefst 4 keer de lijn doorgesneden. Door nog een andere visser ook 1 duiker gehaakt in het pak
 aan de overkant had een andere visser 1 duiker gehaakt in het vlees die had de haak afgeknipt met een tang. En bij hem was maarliefst 4 keer de lijn doorgesneden. Door nog een andere visser ook 1 duiker gehaakt in het pak  . En toen zag ik voor bij ons allemaal kolken en ik dacht daar zul je meneer de duiker hebben. en de pieper van me maat ging al af. Het zal toch niet.. maar er was niks doorgesneden...
. En toen zag ik voor bij ons allemaal kolken en ik dacht daar zul je meneer de duiker hebben. en de pieper van me maat ging al af. Het zal toch niet.. maar er was niks doorgesneden...Jovani Giljam schreef:Net terug van een 3-daagse topsessie met gezellige maten ! Heerlijk gevangen
En welke vis vonden ze het mooist johan?? juist mijn dikke spiegel!!!!!!!!! En toch blijf ik lekker snoeken!! :d
Groeten !