Op een overbezette put 3 stuks gevangen, maar interessant genoeg om te fotograveren, dus snel teruggezet. Wel zwom deze dame (+/- 1 meter) voorbij, bezorgde mij de schrik van de dag en zat te loeren op m'n voerboot:

Gr. Jorn

Helaas heb ik 2 lossers gehad was enorm balen toch nog gelukkig een vis op de kant gezien van frans en die was niet verkeerd
 Helaas heb ik 2 lossers gehad was enorm balen toch nog gelukkig een vis op de kant gezien van frans en die was niet verkeerd  
 het leven is niet altijd eerlijk
 het leven is niet altijd eerlijk  maar ik gun het hem
  maar ik gun het hem  

ja he?
 ja he?   M'n 2e dit jaar
  M'n 2e dit jaar 
 Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
 Oh Ik hou van deze vissen!
 Oh Ik hou van deze vissen!   

Dylan Smits schreef:Lekker marvin, maar met hoeveel mm boilie vis je...10 mm ofzo?
 niet zo groot dus, maar ik vang er byna nooit brasem op ondanks dat het er goed vol van zit op dat water. Dus die enkele brasem neem ik voor lief
  niet zo groot dus, maar ik vang er byna nooit brasem op ondanks dat het er goed vol van zit op dat water. Dus die enkele brasem neem ik voor lief  
Bart Koops schreef:Ik zie geen foto's ??!! Je moet de foto's ff verkleinen want ze zijn te groot voor mijnalbum.nl

Marvin Honsbeek schreef:Dylan Smits schreef:Lekker marvin, maar met hoeveel mm boilie vis je...10 mm ofzo?
zie fotoniet zo groot dus, maar ik vang er byna nooit brasem op ondanks dat het er goed vol van zit op dat water. Dus die enkele brasem neem ik voor lief