hahahahah ja zeg dat wel
 hahahahah ja zeg dat wel  

knap hoor maand vooruit vissen!!!!
groeten...

een schupsgrassper?
  een schupsgrassper? 
  )
 ) !
!
 !
!maarten kokhuis schreef:Nick Spiertz schreef:Heb een raar voor gevoel dat ik in de toekomst een nieuw soort vis ga vangen
Kun je ook zien op wat voor hengel je hem hebt gevangen? als ik jouw was zou ik minimaal voor de spinhengel gaan, en dan lekker 45 minuten drillen
:D

Nog 2 weekjes en dan een nachtje doorhalen met Nope is Dope.
  Nog 2 weekjes en dan een nachtje doorhalen met Nope is Dope.
 oeps
  oeps   

maarten kokhuis schreef:Nick Spiertz schreef:Kun je ook zien op wat voor hengel je hem hebt gevangen? als ik jouw was zou ik minimaal voor de spinhengel gaan, en dan lekker 45 minuten drillen

maarten kokhuis schreef:Danny Groote schreef:maarten kokhuis schreef:Nick Spiertz schreef:Kun je ook zien op wat voor hengel je hem hebt gevangen? als ik jouw was zou ik minimaal voor de spinhengel gaan, en dan lekker 45 minuten drillen
Het zit je wel dwars niet
Nee zeker niet, neem het met een korreltje zout Danny

Dit is humor
groeten Maarten

HOOP IK!!!
 HOOP IK!!! van mijn nog niet in ieder geval gisteren een blank maar dat geeft niet
 van mijn nog niet in ieder geval gisteren een blank maar dat geeft niet  das vissen en ik weet dat ze er zitten dus er komt er vanzelf wel weer één uut.
  das vissen en ik weet dat ze er zitten dus er komt er vanzelf wel weer één uut.