Komt de muts weer terug ?

!
!
 , rustig spullen opzetten en de hengels erin gooien. Ik had me eerste 2 hengels er al inliggen en was met de 3e nog wat aan het prutsen. Wanneer de pieper van de eerste hengel al tekeer gaat:
, rustig spullen opzetten en de hengels erin gooien. Ik had me eerste 2 hengels er al inliggen en was met de 3e nog wat aan het prutsen. Wanneer de pieper van de eerste hengel al tekeer gaat:

! Nu had ik ff de tijd, en had alle hengels goed liggen, en wachten maar...:
 ! Nu had ik ff de tijd, en had alle hengels goed liggen, en wachten maar...:

!
!

Joris Janssen schreef:Dat zegt genoeg
Volgens mij,,
Mvg,
Joris Janssen

Remko Oude Elferink schreef:Peter, was die groter dan die van Ruud?
 hij is groter remco niks tegen Ruud zeggen.
 hij is groter remco niks tegen Ruud zeggen.
 .
 . 

dayo steenkist schreef:Die stef die vangt ze wel..
Met 3 hengels
Dayo

dayo steenkist schreef:Dat weet ik maar of het op dat water mag?
Dayo
 ! Maar goed, dat doet er niet aan toe vind ik
! Maar goed, dat doet er niet aan toe vind ik  ! Ik gebruik alleen 3 hengels op wateren waar ik er echt meerwaarde in zie, en ik weet dat ik niet snel gecontroleerd zal worden.
! Ik gebruik alleen 3 hengels op wateren waar ik er echt meerwaarde in zie, en ik weet dat ik niet snel gecontroleerd zal worden.

dayo steenkist schreef:Dat weet ik maar of het op dat water mag?
Dayo
 .
 .

waar ik toch 4 jaar intensief heb gevist. Toch wel apart hoe je je kan hechten aan een water, morgen een klein verslagje van hoe het is vergaan.
 waar ik toch 4 jaar intensief heb gevist. Toch wel apart hoe je je kan hechten aan een water, morgen een klein verslagje van hoe het is vergaan. 1 karper is het resultaat + een verspilde karper
 1 karper is het resultaat + een verspilde karper   achja hoort er bij
 achja hoort er bij