Vangsten (en blanks:-) MAART 2007
Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
- Stef Jansens
*edit zie bericht hier onder
Laatst gewijzigd door Stef Jansens op 06-03-2007 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stef Jansens
[quote="stufke janse"]soo koen mooie big man:D supermooi zelfs!
dit is mijn vissie van zaterdag (dit is trouwens de middelmaat die ik ongeveer vang) snap niet hoe sommigen van jullie hier allemaal zulke biggen vangen:O
PS onthaakmat ligt achter de fotograaf voor de gene die het wilden weten;)
want op deze ondergrond is het geen doen om een vis op de grond te leggen
dit is mijn vissie van zaterdag (dit is trouwens de middelmaat die ik ongeveer vang) snap niet hoe sommigen van jullie hier allemaal zulke biggen vangen:O
PS onthaakmat ligt achter de fotograaf voor de gene die het wilden weten;)
- Kenny Willems
- Contacteer:
stufke janse schreef:PS onthaakmat ligt achter de fotograaf voor de gene die het wilden weten;)
Ok opzich goed dat je een onthaakmat hebt in die omgeving.
Maar snap 1 ding even niet, de onthaakmat licht achter die gene die foto's maakt, als de vis nu als een gek gaat klapperen en je kunt hem niet meer houden ligt als nog op de grond.
Ook tijdens foto's maken vis boven de onthaakmat houden.
- Koen Septer
- Contacteer:
Tijs Kruithof schreef:Inderdaad mooie vis had ik wel bij willen zijn om hem te mogen bewonderen![]()
![]()
gr tijs
Haha lolbroek
Bedankt voor de reacties verder mensen, tis zeker één van de mooiere vissen die ik ken, maar tis geen super big hoor...
Gr, Koen
- Stef Jansens
Kenny Willems schreef:stufke janse schreef:PS onthaakmat ligt achter de fotograaf voor de gene die het wilden weten;)
Ok opzich goed dat je een onthaakmat hebt in die omgeving.
Maar snap 1 ding even niet, de onthaakmat licht achter die gene die foto's maakt, als de vis nu als een gek gaat klapperen en je kunt hem niet meer houden ligt als nog op de grond.![]()
Ook tijdens foto's maken vis boven de onthaakmat houden.
daar heb je een punt ,
meestal als de vis gaat klapperen dan kantel ik hem naar me toe dan valt hij niet, trucje van 1 van de korda dvd's:P
- Kenny Willems
- Contacteer:
ja dat doe ik normaal ook, maar toch altijd de mat er onderhouden want stel dat die uit je armen glipt sta je mooi tekijken.
- patrick brouwer
Stufke heet jij echt zo, vraag je he waarom ligt de mat dan achter de fotograaf 
- Stef Jansens
nee ik heet stef;)
dit is omdat ik op alle fora's stuf heet zodat ik het makkelijker onthoud:P stomme reden weet ik!;)
maar de onthaakmat ligt achter de fotograaf omdat daar de vis geland en onthaakt werd en ik het water niet op de foto wilde hebben oke het is een mooi plaatje maar ik heb slechte ervaringen met foto's van mij vis en water op de achtergrond en al helemaal als ik ze op internet zet dus vandaar dat ik het nu zo heb gedaan,
en kenny je hebt pb!
dit is omdat ik op alle fora's stuf heet zodat ik het makkelijker onthoud:P stomme reden weet ik!;)
maar de onthaakmat ligt achter de fotograaf omdat daar de vis geland en onthaakt werd en ik het water niet op de foto wilde hebben oke het is een mooi plaatje maar ik heb slechte ervaringen met foto's van mij vis en water op de achtergrond en al helemaal als ik ze op internet zet dus vandaar dat ik het nu zo heb gedaan,
en kenny je hebt pb!
- patrick brouwer
He stef je hoeft je foto's hier niet te plaatsen is niet verplicht saftey first..
daarom vind ik het een domme reden. Is niet kwaad bedoeld hoor dus doe er iets mee met mijn kritiek... vangse stuf
daarom vind ik het een domme reden. Is niet kwaad bedoeld hoor dus doe er iets mee met mijn kritiek... vangse stuf
- Stef Jansens
ik weet dathet niet verplicht is maar ik vind het leuk om mijn ervaringen met anderen te delen zo ook mijn vangsten e.d maar de volgende keer ligt er een matje onder met de foto;)
maar even een vraagje, is dat nou maar mijn gedachten of vangen jullie alleen maar boven de 15 pond? want mijn pr licht namelijk rond de 15 pond en ik heb geen idee hoe jullie dat flikken, waarschijnlijk groot water denk ik of? zit ik compleet mis?
maar even een vraagje, is dat nou maar mijn gedachten of vangen jullie alleen maar boven de 15 pond? want mijn pr licht namelijk rond de 15 pond en ik heb geen idee hoe jullie dat flikken, waarschijnlijk groot water denk ik of? zit ik compleet mis?
- Bert Vooijs
Niet per se groot water, Stef.
Maar als ze niet groter zwemmen waar jij vist, dan vang je ze ook niet
Groeten van Bert.
Maar als ze niet groter zwemmen waar jij vist, dan vang je ze ook niet
Groeten van Bert.
ff v==
- Kenny Willems
- Contacteer:
Onder de 15 pond is hier moeilijker dan boven, ligt gewoon aan het water waar je vist.
-
Danny Mastenbroek
mooie vissen allemaal.. hier in den helder zijn we blij als we 20 pond vangen :S daarom heb ik zo'n enorme zin om te gaan vissen in frankrijk
:D ik ga o7-o7-o7.. zal dat geluk brengen ?? 
- Stef Jansens
wie weet 7 is wel geluksgetal van velen dus;)
in iedergevaal heel veel succes maar vooral plezier;)
in iedergevaal heel veel succes maar vooral plezier;)
- joey gerritsen
- Contacteer:
ga zaterdag weer een nachtje vissen waar ik vorige week nog mijn pb ving tijdens mijn eerste sessie van het jaar,
gr joey
gr joey
- Ivo Nijboer
2e sessie dit jaar, 1e in mijn eentje..
vorige sessie resulteerde in een 31ponder voor mijn vismaat op t twentekanaal.. dit keer was de oude stek aan de beurt, na 2,5 week zeer licht en bewust voeren dan eindelijk resultaat.
9 pond
12 pond
25pond
nette 3 vissen resultaat en dat voor 1 nachtje vissen van 16 uur tot 14.30uur.
mvg,
Ivo
vorige sessie resulteerde in een 31ponder voor mijn vismaat op t twentekanaal.. dit keer was de oude stek aan de beurt, na 2,5 week zeer licht en bewust voeren dan eindelijk resultaat.
9 pond
12 pond
25pond
nette 3 vissen resultaat en dat voor 1 nachtje vissen van 16 uur tot 14.30uur.
mvg,
Ivo
-
Edo Beltman
- Contacteer:
Vakwerk amigo 
- Michiel de Vries
dat spiegeltje is echt super
heb soortgelijke hier in de buurt zwemmen, mooie hoge rug
die schubs zien er ook goed uit
heb soortgelijke hier in de buurt zwemmen, mooie hoge rug
die schubs zien er ook goed uit
- Mourad Aviara
Sodeju joh! Wat een ontieglijk mooi, gaaf, cool, te wauwe spiegelkarper joh! Te cool voor woorden, dude..
Over spiegels gesproken.. Als je je spiegel breekt (en NEE, niet omdat ik ervoor stond) 1 dag voor je een sessie hebt, heb je dan echt 7 jaar ongeluk?
-
Ruben vd Worp
- Contacteer:
jij wel mourad 
- Marc Henstra
hele mooie spiegelkarper hoor maar ben het met septer eens tegenwoordig met die digitalen kun je van een 12ponder op een 20er laten lijken zie ook bij die 2e vis van hier boven 
- Marc Henstra
hele mooie spiegelkarper hoor maar ben het met septer eens tegenwoordig met die digitalen kun je van een 12ponder op een 20er laten lijken zie ook bij die 2e vis van hier boven 
- Ivo Nijboer
marcie hoogeveen schreef:hele mooie spiegelkarper hoor maar ben het met septer eens tegenwoordig met die digitalen kun je van een 12ponder op een 20er laten lijken zie ook bij die 2e vis van hier boven
bedoel je dat dat met de analoge camera niet kon?
ik vind het juist de kunst om die vis juist zo mooi mogelijk naar voren te laten komen en dat zit hem meer in het vast houden van de vis dan de fotografie.
en dat die van 12 pond, 20 pond lijkt is juist de kunst zolang je de eerlijkheid er maar in mee laat gaan.
toch?
mvg,
Ivo
- Koen Septer
- Contacteer:
Ivo Nijboer schreef:bedoel je dat dat met de analoge camera niet kon?
ik vind het juist de kunst om die vis juist zo mooi mogelijk naar voren te laten komen en dat zit hem meer in het vast houden van de vis dan de fotografie.
en dat die van 12 pond, 20 pond lijkt is juist de kunst zolang je de eerlijkheid er maar in mee laat gaan.
toch?
mvg,
Ivo
Juist een goede foto maken is zeker wel een kunst, ligt zowel aan visser als de fotograaf, de fotograaf moet je immers als visser aansturen. Het is echter wel te leren, kijk maar naar bijvoorbeeld die artikelen van Bas. Als je vis dan wat groter lijkt is leuk, maar ik vind dat de vis ook weer niet zwaar uitvergroot moet zijn dus dat je de vis heel ver voor je houdt, maar ieder z'n mening daar over. De vis moet gewoon mooi uitkomen op de foto dus centraal staan zonder afleidende achtergronden etc. In die foto gaat het me vooral om de vis z'n uiterlijk zo mooi mogelijk vastleggen omdat dat zo bijzonder is. De grootte staat niet zo centraal, maar dit viel toevallig ook nog leuk uit. Maar het is niet zo dat ie 12 pond woog natuurlijk...
Ohja Mourad ik zie het somber in voor je komende 7 sessies
Gr, Koen