pr voor de 8e keer gevangen

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
patrick noorman
Berichten: 216
Lid geworden op: 11-12-2005 15:25
Locatie: benthuizen (is bij zoetermeer)
Contacteer:

24-09-2006 13:25

na een paar weken gevoerd te hebben wil ik gaan vissen en zitten er een paar sukkels om het netjes te zeggen op mn voerstek te vissen ik word weer kwaad want het zijn net ramptoeristen overal waar ik ga zitten gaan hun ook vissen ik ken ze van school en het waren vroegere vrienden maar goed ik heb ze netjes verteld dat ik er al een tijdje zat te voeren maar daar hadden ze gewoon schijt aan.
ik ben dus weer begonnen met een nieuwe voercampagne een heel stuk verder op de sloot in benthuizen.
na een week of 2 ging ik het eens proberen en ja hoor gelijk was het al raak omdat ik niet alleen mag nachtvissen vis ik late avonden en vroege ochtenden.
om 4.45 was het raak na een zwaar gevecht kwam er een karper op de kant en ja hoor 22 pond weer mijn pr evenaard voor maarliefst de 8e keer dit jaar en ja hoor het was dezelfde als de vorige keer alleen het rare ik ving hem ook al op mn oude voerplek alleen daar was ik natuurlijkk weggegaan omdat anderen daar zaten en nu ving ik hem op mn nieuwe plek ik was hartstikke blij maar toch wil ik nu eens wat zwaarder vangen overigens waren die andere 6 keer wel verschillende 22ers

heel veel succes patrick
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

24-09-2006 18:53

Ja Patrick zo zie je maar een voerplek heeft geen "vangst garantie"
:wink: :wink:

gr Sander.
Plaats reactie