)
)

)
)

iets te groot maar ze doen het wel dat is een begin
 iets te groot maar ze doen het wel dat is een begin   kzal ze de volgende keer wel ff tjes verkleinen
 kzal ze de volgende keer wel ff tjes verkleinen  

Roel Derkse schreef:Het lijkt me wel zo verstandig om een onthaakmat aan te schaffen.

en wat kost een onthaak mat nou een tientje en een dikkemat kost ook maar 2 tientjes
 en wat kost een onthaak mat nou een tientje en een dikkemat kost ook maar 2 tientjes   en kwa vervoer valt het ook wel mee doe hem altijd tussen me stretcher scheelt me ook weer dragen. en je heb ook nog van die oprol dinge die in je tas passen.
 en kwa vervoer valt het ook wel mee doe hem altijd tussen me stretcher scheelt me ook weer dragen. en je heb ook nog van die oprol dinge die in je tas passen.Dennis Pronk schreef:Roel Derkse schreef:Het lijkt me wel zo verstandig om een onthaakmat aan te schaffen.
hoeft niet altijd een onthaakmat te gebruike, kan bv ook een grote natte handdoek

randy nieman schreef:Is er eigenlijk een lijst beschikbaar waar en in welke wateren de project-spiegeltjes zijn uitgezet.
Ben gewoon benieuwd waar ze zwemmen, en of er een kans is om bijvoorbeeld deze karpers in wateren in NH te vangen?!.
Evt via ene pb'tje.
mvg,
Randy

En als ik in moet stappen komt er altijd water mee de boot in, en daarom krijg ik elke keer als ik heb uitgevaren een nat t-shirt.
 En als ik in moet stappen komt er altijd water mee de boot in, en daarom krijg ik elke keer als ik heb uitgevaren een nat t-shirt.  

Herman Esveld schreef:Ey roel, hoe vaak verwissel jij van T-shirt per nacht

vanm die kleur spiegels hou ik
 vanm die kleur spiegels hou ik