Ik heb gisteravond om 1 uur mijn 1e 30er van mijn leven gevangen...
 32p schub. Vanavond weer proberen

Gr. Lex

Je verraad het
  Je verraad het  Maar dat ik vanavond ga vissen is wel echt waar
 Maar dat ik vanavond ga vissen is wel echt waar  Als ik dan een 32-er vang is het helemaal toeval
 Als ik dan een 32-er vang is het helemaal toeval  

ik voelde even welke het zwaarste leek en begon die snel te drillen en die ander legte ik op de steun terug...snel de eerste vis drillen en in de bewaarzak gedaan en toen snel die andere vis drillen die was toen ergens in verweggiestan...maar gelukkig wist ik die ook te landen...de eerste karper was 21pond en de 2e karper was 15 pond...
  ik voelde even welke het zwaarste leek en begon die snel te drillen en die ander legte ik op de steun terug...snel de eerste vis drillen en in de bewaarzak gedaan en toen snel die andere vis drillen die was toen ergens in verweggiestan...maar gelukkig wist ik die ook te landen...de eerste karper was 21pond en de 2e karper was 15 pond...

al met al toch een mooie sessie. Ik zal wel even kijken of ik hier een foto kan opzetten zodat jullie zien dat het geen 1 april grap is!!
  al met al toch een mooie sessie. Ik zal wel even kijken of ik hier een foto kan opzetten zodat jullie zien dat het geen 1 april grap is!!  

laat maar dat
  laat maar dat 
 maar even voeren voor morgen
  maar even voeren voor morgen 

lebber lebber
 lebber lebber

zwaar zin in.
 zwaar zin in. 
 . En de eerste boete voor nachtvissen is binnen!
 . En de eerste boete voor nachtvissen is binnen!   110 euro de visser
  110 euro de visser   

Roel Derkse schreef:Lex waar blijven je 3 mooie visjes van gisteravond?