Ik gok op een schubje van 13p

Gr. Lex

j van der beek schreef:
1ste 15kg vis van het jaar is binnen!!
sorry voor de slechte kwaliteit

Lex Roording schreef:
Gefeliciteerd kerel!!! Super vis
Gr. Lex

Ennuh, van die achtergrond klopt
  Ennuh, van die achtergrond klopt  Maar bij de rest van de foto's is dat niet te zien
  Maar bij de rest van de foto's is dat niet te zien  

Lex Roording schreef:Ben benieuwd...Ik gok op een schubje van 13p

Gr. Lex
 Als jij het zegt...maar met het Russisch roulette gokte ik wel goed
  Als jij het zegt...maar met het Russisch roulette gokte ik wel goed  Perfecte timing
 Perfecte timing  

) dus alles in het donker opgezet, wat dankzij mijn nieuwe tent(JRC STI 1man) superlekker ging.
) dus alles in het donker opgezet, wat dankzij mijn nieuwe tent(JRC STI 1man) superlekker ging.
 )
 )
 Op zulke momenten begin je je af te vragen waar je mee bezig ben, aangezien je in het uitgaansleven ook wat aan de haak kan slaan.
 Op zulke momenten begin je je af te vragen waar je mee bezig ben, aangezien je in het uitgaansleven ook wat aan de haak kan slaan.

Joris Kempen schreef:Zaterdagmiddag, eerste keer vissen van het jaar, meteen eerste vangst. Twee uurtjes penvissen, gevangen met één maiskorrel.
fotos...
Het lijkt wel een boerenkarper, maar specifieke kenmerken hiervan ontgaan mij. Een van de weinige karpers die springen tijdens de drill (keer of drie)
74cm, 10,9 pond

. Naja snel weer onthaken,nieuwe boilie erop en weer het water in knallen. Zo'n 5 minuten nadat ik hem ingegooid had begint diezelfde hengel alweer te lopen ! Met die aanbeet van daarvoor in me achterhoofd verwacht ik er eigenlijk weinig van. Maar een karper was het zeker en dan gebuert er het wel gevreeste......vast, muurvast
 . Naja snel weer onthaken,nieuwe boilie erop en weer het water in knallen. Zo'n 5 minuten nadat ik hem ingegooid had begint diezelfde hengel alweer te lopen ! Met die aanbeet van daarvoor in me achterhoofd verwacht ik er eigenlijk weinig van. Maar een karper was het zeker en dan gebuert er het wel gevreeste......vast, muurvast  . Dit is in totaal de 2de verspeelde vis van dat water ! Ik verspeeld (bijna) nooit een vis daarzo. Maar deze kon toch één van zijn geringe onderwaterobstakel vinden.
 . Dit is in totaal de 2de verspeelde vis van dat water ! Ik verspeeld (bijna) nooit een vis daarzo. Maar deze kon toch één van zijn geringe onderwaterobstakel vinden.
 .
 .
 .
 .