Heeeeeeeee mannuh!
Liggen jullie lekker achter die dikke reet  

In ieder geval slaap lekker..
Net terug van wederom een sessie met een hoog humor/vang gehalte..
Het begon allemaal toen ik een mooie aanbeet op mijn linkerstok kreeg, dat ging zo..
*Skyyyyyy radioooooo 101.2 ffffffffffmmmmmmm*
bzzzz bzzzzzz bzzzzzz ( tegenwoordig trillen mijn piepers.. is weer eens wat anders he  

) 
Ja hange hoor. Zo dat voelt goed aan.. KUT vast..
Na diverse pogingen is het zweepje een feit. Zonde had leuk geweest binnen een half uur een vis na de eerste aanbeet.
*I was sitttttiiiiiing in the morning chaaaaaair lala *
Zachies vraag ik onder de brug door of peet al wat heeft en een zacht verheffende stem ontkent en zwijgt de rest van de avond.. 
Tot dat mijn tweeling broer iets haakt en na een flinke dril in het in het water gehangen netje beland..
Pffff zware! Goed gevist Broeder Frankie(stein).
Hij weet het toch continu te flikken langs de waterkant.. 
Hoe hij het doet ik weet het niet!
 Frankie(stein) met zijn gigant deze nacht
Frankie(stein) met zijn gigant deze nacht
Hij weet telkens meer te vangen dan zijn mede vissers. 
Na amper twee seconden klinkt er een harde irritante toon bij Peter zijn stulpje vandaan..
Korte tijd later kan ook hij zijn specimen op de kant trekken.
Helemaal in zijn nopjes neemt mijn broer Frankie wat foto's om Peter zijn ego wat te strelen bij thuis komst.
 Peter met zijn specimen
Peter met zijn specimen
Na een aantal uren met mijn mond open te hebben gezeten in de koude NO wind voel ik mijn tong niet meer.. Deze hangt dan ook als een lap vlees in mijn mondhoek.
Gelukkig was mijn maat atent genoeg om erger te voorkomen! Zijn chocomelletje deed wonderen..
*het weer vanavond. Koude No wind met hier en daar in het Noorden een vlokje sneeuw. verder een tempratuur beneden het vriespunt * ( ja daar was ik nog niet achter doos )
Bzzzzzzzzzzzz bzzzb bzzzzzzzz Ja hoor we mogen weer. Opnieuw een specimen, maar nu voor mij 1:

Een schitterende zilvere vis. Trotst als een pauw mag ik voor de camera's verschijnen en toon ook mij prachtigste glimlach op de foto.
Moe en voldaan val ik even later in het gras om vrijwel meteen te kreunen en te godverdomme. 
Aaaaaaah Kutttt, Pffffffff, Jezusssss, Oeeeeeeeee
Met veel medeleven vraagt Peter wat er aan de hand is.
Aaaah, ja Peet weet je wat het is..
Je maakt niet elke winternacht mee dat je door een mol oraal wordt bevredigd!
Na wat gelach van beide kanten wordt de sessie met leuke resultaten uitgevist..
Groetjes,
Rudolfius Visserius
 Die Noord Oosten wind maakt het er niet aangenamer op. Gelukkig heb ik een hengel in mijn hand
Die Noord Oosten wind maakt het er niet aangenamer op. Gelukkig heb ik een hengel in mijn hand