18 en 19 juni

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

22-06-2004 15:08

eindelijk na een hele nacht te hebben gewerkt weer is een nachtje pakken.

20.30 ter plaatsen en snel de tent opgezet net voor de regen.
rodpot in stelling gebracht en de hengels beaast .
dan breekt de hel los
het regent echt super hard binnen 3 seconden.
na innig overleg met mijn vismaat word besloten om de boot maar niet op te blazen en maar gewoon te werpen,geen slechte keus mischien.

de hengels worden ingeworpen en er word wat bijgevoerd.

binnen een half uur een fluiter.

een pr is onderweg
84 cm en 19,5 pond ligt op de mat :o :o :o :o

zaterdag middag 8 karpers op de kant(met zijn 2en wel allebei 4)

en maar liefst 8 lossers
2 maal lijnbreuk en 6 met dank aan mijn maat zijn geweldige rigs(sorry jilles) gelukkig waren die 6 ook op zijn hengels)

al met al een super relaxte sessie
Peter Feddes
Berichten: 163
Lid geworden op: 28-05-2004 11:34
Locatie: Oosterhout N.Br.

22-06-2004 16:27

Leuke sessie Camiel! Nu ik. Zaterdag heerlijk geblankt met een maat. Geen piep gehad. Balen. Volgende dag vroeg uit de veren en op een andere put gezeten. In 4 uur tijd twee runs en beide verspeeld :-? m'n maatje alleen maar brasem aanbeten .... effe verkast .... met het nodige resultaat ... op deze andere stek in 7 uurtjes in totaal 15 runs ... ikzelf vier op de kant en nog eentje verspeeld en m'n maatje maar liefst acht op de kant en twee verspeeld !!! Wel allemaal kleine vissen (1 x 18 pond voor m'n maat en ikzelf eentje van 15 pond). Een leuk begin van mijn nieuwe viscarriere :D In drie sessies reeds 7 vissen geland! A.s. weekend weer volop vissen, zelfs de eerste nachtsessie is gepland :wink:
hallo, ik ben een onderschrift-virus. kopiëer mij en zet me in je onderschrift, dank je!
Plaats reactie