Help visbestand gaat achteruit!!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tomas de Swaaf
Berichten: 24
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: Woerden

26-05-2004 13:09

Ik woon naast een water dat de zandgaten word genoemd. dit water bevind zich in Woerden. Omdat er veel bomen om het water staan en er de afgelopen 15 jaar niet gebaggert is kun je met laarsen aan bijna naar de overkant lopen. Nu is dit een beetje overdreven.Maar op de kleine plas is dit wel het geval. Is hier niet wat aan te doen met een beetje druk vanuit een bepaalde hoek. Ik weet dat de visvereniging er ookal tijden mee bezig is maar de gemeente geeft geen gehoor want dit kost te veel geld. Weet iemand hoe je zoiets kunt aanpakken???? met vriendelijke groet Tomas
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

26-05-2004 14:18

Probeer eens het volgende,
schrijf een brief/klacht naar de Gemeente geef in de brief aan dat je hem ook verstuurt naar de groenservice provin. Utrecht en naar de plaatselijke dierenbescherming,lukt het niet zou je er op de lokale tv of radio aandacht voor kunnen vragen.
vraag eerst hoe ver jouw hsv is met onderhandelen met de eigenaar voordat je bij hen in het vaarwater zit, mischien zijn ze er al uit.
groet henk
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

02-06-2004 19:43

je kunt eens informeren of er niet ergens subsidie voor te krijgen is, en anders de gemeente overtuigen wat het nut is van het uitbaggeren! dierenbescherming lijkt me niet zo handig!
Plaats reactie