Klaas, je krijgt van die reacties dat er op water A veel natuurlijk voedsel aanwezig is.
Kom je er achter dat het om een zandput gaat waar je bij nat weer echt niet uitglijd op je kont.
Is me meerdere keren wel overkomen op een leemput die werkelijk barste van de driehoeksmosseltjes, kreeftjes en schelpen.
Wat ik op de eerste beste zandput nog steeds moet tegen gekomen.
Wat ook weer van invloed is op de draagkracht aan kg van de twee waters en het aquarium van onze Douwe.
Karper aan het water onttrokken. Had gehoopt dat je tot andere inzichten gekomen was.
De rede dat ik dit aan de orde stel is het volgende. Van Villedon weten we dat ze regelmatig karper verkopen. Ziekte verschijnselen zijn tot nog toe zover mij bekend en in mijn eigen vijvertje nog niet voorgekomen. Heeft men karper verkocht is het na te gaan of op het uitgezette water naar aanleiding van de uitzetting sterfte heeft plaats gevonden. Een mogelijke rede om verder te zoeken naar de rede van de sterfte.
K. van den Herik schreef:Je geeft eerst aan wat en dan daarna dat het toch niet sluitend is. Ik vind het in principe vaag. Ik vind ook dat een btw eigenaar hieraan moeiteloos zou moeten kunnen voldoen. Ik vind ook, dat elk nl water dit dan moet doen.
Klaas
Klaas, elk systeem kent zijn zwakken kanten. Is net als doping alle controles sluiten niet uit dat er nog steeds geslikt of gespoten wordt onder sporters.
Klaas[/quote]
Maar anders. Zijn er wel zoveel btw eigenaren? Zijn het niet meestal particulieren die hun water verhuren aan een agentschap?
Klaas zou mooi zijn als er van uit die richting de handschoen (geen bokshandschoen) opgenomen wordt. Zij moeten dit toch ook lezen??
Is in hun eigen belang dat hier duidelijkheid over komt of niet?
Groet,
Peter