artikel beet: struinen


Plaats reactie
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

04-09-2003 22:50

Ik kreeg de beet in huis en keek op de voorkant. Yes! een stuk over penvissen.

Kom aan ut lezen en erger me er ongelooflijk aan.
Dat er tegenwoordig veel artikelen zijn met enkel resultaten weet ik. Vind ik jammer overigens.
Maar dat het ook gebeurt met een artikel over struinen vind ik helemaal belachelijk.

Als je een artikel schrijft over struinen dan moet er vind ik persoonlijk wel een beetje sfeer te proeven zijn.
Vooral omdat je zo dicht op de vis zit tijdens het pennen.

Ergeren andere mensen zich hier ook zo aan?
Aan al die artikelen met enkel resultaten?

groet,
Koen
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

05-09-2003 06:44

JAAAAAAAAA!
De Beet is sowieso bagger, en dat wordt steeds erger, wil ik verd*mme m'n abonnement opzeggen, moet dat 3 maanden voordat het abonnement afgelopen is... :sad: zit ik er nog 'n jaar aan vast...
En dat artikel over grindgaten is ook pauper: "'Pietje' is zo'n goede visser, hij heeft niet eens tijd om koffie te drinken..." of zoiets dergelijks was het geloof ik...

Maar ik ga, ik wil om 7 uur achter m'n hengels zitten... haastige spoed is veroorloofd!

Mvrgr,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

05-09-2003 08:16

Tja, met 4 of 5 visbladen wordt het nou eenmaal veel moeilijker om een kwalitatief hoogstaand blad te produceren. Je kunt nou eenmaal niet 10 keer hetzelfde schrijven. Ik heb mijn abonnement nu ook opgezegd (nadat ik vorig jaar 2 weken te laat was), maar dit meer omdat ik anders mijn andere bladen (karper, karperwereld, crafty carper) niet gelezen krijg. Maar ik heb de BEET toch zo'n 6 jaar met plezier gelezen.

groeten,
karperlimbo
Plaats reactie