Welke emmers passen in de fox bucket carryall?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bart Jonker
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-10-2018 10:59

08-10-2018 21:56

Weer begonnen met vissen in september en mijn tas is aan vervanging toe na jaren in een hoekje gelegen te hebben en heeft zijn weg naar de container gevonden.

Nu ben ik aan het zoeken geweest naar een tas waar een emmer in past.
En natuurlijk voldoet er niet 1 aan alle wensen, maar er moet iig een tacklebox in passen.
De trakker heeft er 1 met een emmer en een binnenbak, alleen lijken mij de opbergvakjes aan de tas niet groot genoeg.

Dan hebben we ook nog de fox bucket carryall waar mijn oog op gevallen is en ik heb volgens mij ergens gelezen dat er ook andere emmers in passen, maar ik kan dat natuurlijk niet weer terug vinden. De Fox emmer heeft namelijk geen binnenvak en dat vind ik wel erg handig.
Als de RidgeMonkey Modular Emmer 17L (https://ridgemonkey.co.uk/product/modul ... t-standard)zou passen zou deze combinatie nagenoeg perfect zijn.

Wie kan mij hiermee helpen of heeft nog een andere suggestie?
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

08-10-2018 22:36

Echt ff voor je gekeken, de Ridge Monkey, past net niet! Gebruik zelf de kleine FOX emmer voor de carryall, de carryall zelf, heeft ruimte voor bv. tackleboxje en dergelijk!

image.png


Groet.

Emmer alleen voor brokken, in mijn geval.
Gebruikersavatar
Bart Jonker
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-10-2018 10:59

09-10-2018 00:03

Bedankt voor je reactie Robertino.

Dat is wel een andere versie dan de 17 liter versie die ik bedoel: https://www.foxint.com/home/product/cam ... -carryalls
Of ze moeten dezelfde afmetingen hebben natuurlijk en dan houdt die emmer iig op voor de fox tas.
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

10-11-2018 11:35

Ik gebruik zelf de Shimano bait bucket seat i.c.m. een Dyamite Baits emmer. De emmer heeft een binnenbak en de tas heeft een opbergvak. In het opbergvak heb ik een accessoiretas zitten.

Als onthaakmat gebruik ik een Purist weighsling van Shimano en die beschikt over een lang vak, waar banksticks in passen, en een groot vak, waar een tacklebox in past. Daarnaast kan ik mijn tweedelige schepnet aan de mat bevestigen middels klittenband.

Afbeelding
Plaats reactie