Daar gaan we weer (starter)


Sem Boersma
Berichten: 99
Lid geworden op: 10-09-2012 20:22
Locatie: Amersfoort

16-10-2012 15:23

Aanstaande vrijdag ga ik den poging wagen. Echter twijfel ik nog wel over het uitloden. Loodhagels of overloden met een 10 grams schuiflood. Met loodhagels ook mogelijk om 20 cm van de haak een 1 grams loodje te doen en dan verder uitloden met 0.2 of 0.4 grams loodjes? Ik heb een 2,5 grams dobber.

Groeten Sem
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

16-10-2012 15:53

Nogmaals succes Sem en ik ben benieuwd wat het wordt.

Laat iedereen maar praten/schrijven. Goed dat je om tips vraagt op dit forum en dat moet je vooral blijven doen als je daar behoefte aan hebt. Er zijn naast potloden altijd mensen die je wel willen helpen. Ik zit er zelf nog niet zo heel lang maar heb er al veel baat bij gehad om te lezen wat anderen meemaken en vragen.

Ter inspiratie is hier een leuk stukje te lezen: http://koenverweij.blogspot.nl/2012/04/penvissen-maar-dan-anders.html
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Sem Boersma
Berichten: 99
Lid geworden op: 10-09-2012 20:22
Locatie: Amersfoort

16-10-2012 16:38

@michael
Ik snap het principe maar om dat nou penvissen te noemen.... Dan kan ik net zo goed met slappe lijnen me statische hengel naar beneden laten zakken.

Ik wil het toch eerst met een dobber proberen zonder een vastloodsysteem en hooguit een schuifloodje maar liever met loodhagels als dat werkt. Werkt t niet dan is het jammer maar toch geprobeerd. Wel bedankt voor het meedenken!