aaaaaaaaaaaaaaaah


Plaats reactie
Jelle Rijmt
Berichten: 202
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00

02-07-2003 16:06

Inderdaad, de vissen in het aquarium krijgen wel een haak in hun bek, maar daar wordt niet aan geleurd tot het beest op de kant is...
En vissen in open water worden anders ook vaak genoeg opnieuw gevangen, nooit een zogenaamde papegaaienbek gevangen? Dat is niet van een vangst hoor...
De Baets laat trouwens ook voldoende tijd tussen zijn 'experimenten' die vissen worden geen 24u op 24 belaagd met lood en staal, hij laat ze rustig weer op adem komen ook...
Ik heb het volste vertrouwen in Luc (op de een of andere manier) en ik ben er van overtuigd dat een karpervisser van zijn niveau voldoende in het werk stelt om de karper zo min mogelijk leed te berokkenen, als de gezondheid van de aquariumvissen zou afnemen, zou hij zijn experiment zeker niet voortgezet hebben...
Spreek me gerust tegen hoor :wink:
MVG
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-07-2003 16:47

Heren,

Je kan praten tot je een ons weegt, maar deze experimeneten hebben ongeveer 15 jaar geleden plaats gevonden. Trouwens vergeet niet dat 75% van het boek over deze periode gaat.

MVG

Klaas
Jelle Rijmt
Berichten: 202
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00

02-07-2003 19:06

KLaas,
het is misschien zo dat bepaalde opvattingen tijdsgebonden zijn m.a.w. vroeger stond men inderdaad anders tegenover het karpervissen dan nu, logisch, de afgelopen 15jaar kun je echt spreken van een 'karperboom'.Maar is dit gegeven dan van belang voor deze discussie?Karpervissers veranderen, karpers niet. En daar gaat het hier nu om, niet om de visser, maar om de vis...
Met de beste bedoeling,
Jelle
Plaats reactie