Met het pennetje naar Kuinre


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

31-08-2011 13:52

Hallo allemaal,

Ben hier net nieuw dus denk zal eens even proberen of ik wat reacties los kan peuteren...
Ik zit nu al weer een paar jaar met het pennetje te peuteren langs de waterkanten alleen nu ga ik eens
een hele andere kant op peuteren :lol: Ik kwam laatst vanuit mijn werk op de terugweg langs Kuinre en
zag op mijn tom tom een leuk vaartje en ik denk eens even kijken en zag tot mijn verbazing een vaartje
waar ik een paar mooie bubbelplaatjes zag in het water... dus ik heb nu mijn zinnen op dat vaaartje gezet
en wil daar dit weekend eens mijn pennetje te water laten. Heeft iemand daar al eens gevist op karper met
de pen mag ook statisch zijn natuurlijk.. het gaat op het vaartje dat bij het Kuinre Bos loopt.. En ik vraag
niet op de stekken waar ik moet gaan zitten die ontdek ik liever zelf ik vroeg me alleen af of iemand daar
wel eens heeft zitten peuteren :P :P

Ik hoor het graag.....

Groeten Jos
Bart Schoemaker
Berichten: 212
Lid geworden op: 20-05-2010 10:44
Locatie: Heino

31-08-2011 13:57

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar was niet makkelijk daar, zie maar aan de pica...
Afbeelding

Ownee, sorry beetje melige bui...

Even opnieuw, Welkom!
En nee nooit gevist, maar zoek naar onregelmatigheden, brugpijlers, instromende duikers! of lelieveldjes.
Eerdere account was De Bakker...

http://www.spiegelkarperprojecten.nl
Plaats reactie