Penvissen op de Linge?????


Plaats reactie
Rick Peters van Ton
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-06-2011 22:30

01-06-2011 22:43

Hoi,

Ik ben Rick Peters van Ton. Na 15 jaar is het bloed weer gaan kruipen waar het niet gaan kan en heb ik mijn visspullen weer eens voor de dag gehaald, met de het idee om te gaan penvissen op karper. Na jaren op witvis te hebben gevist, ben ik gestopt met vissen, tijdgebrek, studie, etc, op het punt dat ik wilde gaan penvissen op karper. Ik heb me toen der tijd behoorlijk in verdiept, maar niet meer actief bezig geweest.

Echter ben ik inmiddels verhuist en dan loop je tegen het probleem van onbekend water aan. Nu heb ik het idee dat de Linge, in de omgeving Tiel, Neder Betuwe, toch een mooi water zou moeten zijn. Maar het wil nog niet echt lukken en na het speuren naar wat informatie beginnen bij mij toch wat vraagtekens te komen of het uberhaupt wel verstandig is om met een pen op karper te vissen in de Linge.

Zou iemand mij kunnen vertellen of ik hier op de goede weg ben of dat ik toch misschien eens op ander water zou moeten proberen.
Alvast bedankt!!

Rick
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

02-06-2011 09:11

Ik denk het wel.

Hier kun je vinden hoe dat moet...

http://www.totalfishing.nl/archief,10.html
Rick Peters van Ton
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-06-2011 22:30

04-06-2011 12:32

Bedankt!!

Ik zal alles een sgoed gaan doorlezen, om te kijken of ik dat kan gaan toepassen.
Ondertussen heb ik dit forum flink doorgeploeterd en veel nieuwe inzichten gekregen!


Groeten

Rick
Plaats reactie