penvissers in Tukkerland


Plaats reactie
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

30-04-2003 19:21

ja, jaa
Weer een jongentje die geen vismaatje heeft.
Oke, het is bij mij inde buurt sowieso moeilijk om een serieuse vismaat te vinden, laat staan een penvisser.
Zou iemand misschien een keertje met me willen penvissen?

ben zielig he

Met treurende groet
Koen
Hoezeer ik ook mijn pen bemin, ik zie ´m nog altijd liever onder gaan, dan aan de oppervlakte staan.
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

30-04-2003 20:19

Best jammer voor jou, maarre, zoek nog maar even verder....................

Ik heb zelf een vaste vismaat, en een of 2 "losse" (Die mag je wel lenen hoor...)...

Maar, je kunt zelluf toch wel een paar fijne visjes uit het (twentekanaal)water trekken, toch..??



Ik moet niks zeggen, ik ben dit jaar "begonnen" met het "pen"-vissen en ben nog niet verder gekomen dan 2 (toch wel) zeer vette brasems... tijdens 'T "pen"-vissen dan....

dus...

veel succes gewenst!! en aju...+ mvrgr;
De Breur!!
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

30-04-2003 23:57

maar om nou op het twentekanaal te gaan penvissen is ook niet makkelijk.
Ik heb het penvissen nog niet erg onder de knie dus ik zou graag wat willen leren van een ervarener penvisser in de buurt.

met penvissende groeten
Koen
Hoezeer ik ook mijn pen bemin, ik zie ´m nog altijd liever onder gaan, dan aan de oppervlakte staan.
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

03-05-2003 16:00

Ik zal het een beetje anders formuleren.
Ik ben een beginnende penvisser en daarom zou ik graag een keer een dagje met iemand op pad gaan, om een beetje bij te leren.
Ik zoek veel dingen zelf wel uit, maar het lijkt me ook heel leuk om een keer met iemand mee tegaan.

Ik weet dat ik veel dingen fout doe, maar ja, er is niemand in mijn woonplaats die me daar op kan wijzen.

Ik hoop dat er iemand is die in de buurt van goor woont, die een keer een dagje met mij wil gaan penvissen.

mvg
Koen
Hoezeer ik ook mijn pen bemin, ik zie ´m nog altijd liever onder gaan, dan aan de oppervlakte staan.
Plaats reactie