SPRO


Plaats reactie
paul schilders
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-06-2010 12:37

21-06-2010 12:46

Hallo,

Ik ben woon- en werkachtig in Roemenie. Hier in Roemenie is nog niet veel van FOX te vinden en ik wil graag nieuwe "kwaliteits" hengels aanschaffen.

Nu ben ik op SPRO hengels uitgekomen maar zie dat deze uit 3 delen bestaan.
Wel handig met transport, maar hoe zit het met de kwaliteit van deze dingen?
Mijn oog valt op de "SPRO BIONIC CARP 3LBS 3,60M 2-DLG"
Prijs per stuk valt op ongeveer 60 EUR per hengel.

Kan iemand me advies geven over deze hengels?

Voor goede beetrunners, kan iemand me hier tebens advies over geven?
Ik wil goede molens aanschaffen, maar ben een leek op dat gebied

Dank

Paul Schilders
Wilco Kuiper
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-08-2010 20:05

07-08-2010 21:41

Hoi Paul

Ik vis zelf met de 2,75LB
Spro Up-Grader Carp
Deze hypermoderne blank is afgebouwd volgens de laatste 'trends' in karpervissend Engeland. De Aluminium reelhouder is een ware blikvanger op de strakke blank, door de kunststof inleg in de molenhouder zijn ook grote molens te monteren. De relatief dunne blank kent een bijzondere krachtsopbouw. De zachte actie in de top, gecombineerd met de power in het handdeel, zorgen voor een prettige drill en reduceren de kans op losschieters.

Bevalt goed al een mooie vis me gevangen

En goed bait runner is wat mijn betreft de shimano baitrunner 1000 st ra.
Mooi degelijke molen

Suc6 bij de aan koop

GR Wilco
Romano Geerling
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-05-2010 20:00

07-08-2010 22:55

Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij hoort deze niet thuis bij het penvissen forum. 3LBS hengels lijken iets teveel van het goede voor het karperpennen.
Richard Moog

08-08-2010 08:20

Zelf vis ik ook met de pen met een zwaardere hengel,maar ik vind 3lbs wat teveel van het goede.
Maar het is ook maar net waar jezelf de voorkeur aangeeft en wat je fijn vindt.
De meeste gebruiken toch hengels rond de 1.25 - 1.75 lbs en een lengte van 3.90 of 4.20,dit zouden de eigenschappen zijn voor een ideale penhengel.
Maar ik gebruik zelf een hengel van 3.60 en 2.25 lbs,en vind het zeer fijn vissen,maar dat is mijn voorkeur.
Ik kan je één ding zeggen,ga naar een winkel en probeer eens een aantal hengels vast te houden met molen erop,dat geeft de doorslag.
Zelf heb ik heel veel gezocht op internet en dacht eruit te zijn,toen ik in de winkel was ging ik met een andere hengel de deur uit.
Ik bedoel ermee te zeggen dat je een hengel met molen moet voelen,anderen kunnen dit niet voor je doen en voelen doet veel meer dan zien :wink:
Heel veel succes!
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

10-08-2010 21:13

Al nagegaan wat het kost om wat spullen op te laten sturen?
Of is dat niet te doen naar Roemenie? Of vlak bij Raduta geen Hengelsportzaak die wat meer gespecialiceerd is?
Ja Het zijn zomaar wat ideetjes die in me opkomen hoor.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

10-08-2010 21:38

Zou geen probleem moeten zijn dat versturen. Tarieven zijn ook niet zo verschrikkelijk hoog, bijv. een pakket tot 30kg kost euro 47.

http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/consument/pakketversturen/buitenland/binneneu/index.aspx

Succes
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Plaats reactie