voerplek in een polder maken.


Plaats reactie
rob smit
Berichten: 198
Lid geworden op: 16-05-2007 11:26
Locatie: wormer

09-09-2007 13:37

hallo,

Zoals de titel al luidt wil ik (volgend jaar want voor die polder is apparte vergunning nodig dus beetje geld verspillig als ik nu nog koop) maar wat kan ik daar het beste voor gebruiken? ik vis altijd met een pen.

Rob Smit.
Gebruikersavatar
Hans Eshuis
Berichten: 355
Lid geworden op: 04-04-2006 22:04
Locatie: Serooskerke
Contacteer:

09-09-2007 17:22

Hallo Rob,

Ik zou me nog maar eens bedenken of je niet alsnog dat papiertje gaat halen, want de beste tijd voor voerplekken moet nog komen!

Vorig jaar tot bijna in december doorgevist en mijn beste resultaten op warme novembermiddagen gehaald in de polder. Zeker als de vorst nog niet doorzet zijn dit de dagen waarop de karpers flink aan het bunkeren slaan voor de winter.

Overigens zou ik er ook geen wekenlange voercampagne van maken. gewoon een paar plekjes op enige afstand van elkaar twee dagen aanvoeren. Je zult zien dat de reacties in oktober/november veel gretiger zijn dan als je nu gaat vissen. (ik vis momenteel alleen drijvend)

succes dit najaar!

Hans
rob smit
Berichten: 198
Lid geworden op: 16-05-2007 11:26
Locatie: wormer

10-09-2007 21:20

oke dankje en ik zat ook al te denken aan meeerdere plekken want ik vind dat stuinend vissen toch wel erg leuk binne kort ff naar vis winkel daar in de buurt om te vragen wat de top is die er zwemt schijnt dat er grote zitten dat ging vroeger al de ronde. maar goed je heb er niet veel aan die geruchte zie het altijd liever zelf.
Plaats reactie