voeren


Plaats reactie
Harry Pieterse
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-11-2004 19:41

19-04-2006 20:27

Zo daar is ie weer....

Allereerst dank aan degene die in mijn vorige "post"hun bijdrage hebben geleverd.

Als snoekbaarsvisser in "rust"vindt ik het penvissen en alles erom heen toch verdomd leuk worden.

Materiaal,hengel en molen zijn inmiddels aangeschaft en nu wil ik me verdiepen in het voeren/voerplekken maken etc.

Voeren jullie pas op de dag zelf op een paar plaatsen,of al een paar dagen/dag van tevoren?

Ik lees veel over mais....gewoon de goedkope blikmais,of wordt ie nog geperfectioneerd met een stofje o.i.d.?

Is het ook zinvol om 1 voerplek te maken met mais,en een andere met aardappel,weer een andere met brokken (welke?)

Andere vraag...wat betekent de aanduiding "2BB"op een pennnetje?
Leon van Grol
Berichten: 63
Lid geworden op: 05-02-2006 20:37
Locatie: Zoetermeer

19-04-2006 21:26

Meestal voer ik bij het pennen vlak van te voren.
Soms voer ik eerst en dan maak ik me spullen in orde en ga ik vissen.
Of ik voer vlak voor het eten ga dan zelf eten en daarna ga ik pas vissen.

Met verschillende aassoorten voeren kan wel maar ik zou per keer gewoon 1 aassoort nemen en die op verschillende plekjes voeren.
Zo kan je een beetje kijken welk aas het beter doet dan het andere aas.
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

20-04-2006 15:36

gewoon de sloot af of het water waar je op vist, ga op zoek naar eventuele hotspots.. gooi daar wat voer neer. Doe dit op 5/6 plekken en ga deze allemaal af met je hengel.
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Gebruikersavatar
Rene Kwadijk
Berichten: 190
Lid geworden op: 17-11-2003 01:00
Locatie: Tiel
Contacteer:

22-04-2006 10:45

Het kan op sommige wateren best zinvol zijn om 2\3 dagen van te voren te voeren!
Mais is altijd een erg goed aas,als iedereen met mais vist,kan je beter iets anders proberen.
Kattebrokken uit blik is een heel goed aas!
Succes.
René
Plaats reactie