Deze mail heb ik naar de deelnemers die zich hebben aangemeld verstuurd.
Morgen krijgen de deelnemers ook een blaadje met daarop mijn nummer en een plattegrond van het gebied waar we gaan vissen.
Beste,
Bij deze de herinnerings-mail voor de penvisdag aanstaande zondag 26 April in het Forepark/leidschenveen
Allereerst wil ik benadrukken dat het geen wedstrijd is. Voor de 'leuk' werd er de afgelopen jaren een trofee overhandigd aan degene met de meeste karpers maar helaas wekte dat bij sommige toch de verkeerde indruk en dus is besloten dit niet meer te doen. Wel is er iets anders voor in de plaats gekomen maar dat hou ik nog even geheim.
Elke deelnemer moet in het bezit zijn van een vergunning waarmee het is toegestaan daar te vissen en zich houden aan de regels van die vergunning. Ook word elke visser geacht een goed schepnet en onthaakmat bij zich te hebben en natuurlijk te ook te gebruiken. Respecteer elkaar en andere vissers. Leidschenveen is een bekend visgebied dus de kans bestaat dat er ook andere vissers (niet deelnemers van de penvisdag) aan het vissen zijn.
Goed aanstaande Zondag is het dus zover en de bedoeling is als volgt.
We verzamelen bij het stadion van Ado Den Haag ter hoogte van het supportershome (duidelijk zichtbaar vanaf de weg) om 07:00. Om 07:15 heet ik de aanwezigen welkom en geef nogmaals een korte uitleg en deel papieren uit met daarop mijn nummer enz. Na de uitleg mag ieder zijn weg gaan en hopelijk vangen we allemaal ons visje. Ik zal, naast dat ik zelf ook ga vissen, wat foto's maken van de deelnemers (hopelijk in actie) om achteraf een leuk artikel te maken voor in het clubblad. Vang je een vis(karper) en je maakt een foto, stuur die dan aub door naar mij. We vissen tot 13:00. Als je zelf door wilt gaan ben je daar natuurlijk vrij in , maar als je wilt ben je om 14:00 van harte welkom in het clubhuis van de GHV te Madestein waar er gelegenheid is om onder genot van een drankje nog even na te praten en elkaars vangsten te bespreken/bewonderen.
Tot Zondag,
Mvg: Ben Scholten
routebeschrijving naar de verzamelplaats:
http://adodenhaag.nl/club/kyocera-stadi ... schrijvingroutebeschrijving naar het clubhuis:
http://ghvdenhaag.nl/over-de-ghv/routebeschrijving