Vangsten december 2007 met de pen(en freeline en drijvend)


Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

03-01-2008 02:16

Juist klaas.

Ook heb ik veel respect voor Robert hij vangt teminste in de winter, en ik weet zeker dat die er alles aan doet om de vis zo gezond mogelijk terug te zetten.
ja er ligt een vis niet helemaal goed, hij lig nog aardig langs het lichaam, heb erger gezien..
Onthaakmat is niet altijd nodig maar ok.
Robert weet echt wel wat die doet, al zal ik er ook graag mooi zachte nylon dekentje onder willen zien.

Maar niemand die zijn complimenten geeft voor de mooie foto's en dat hij onderhand de eenigste nederlander is die vis vangt in vorm van karper.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

03-01-2008 12:27

klaas Sipma schreef:
Ja Glaas, maar geen onthaakmatten


word een beetje gek om onthaakmat gezeur, als je eens kijkt hou oud topvissen zijn op sommige wateren en hebben die iets overgehouden door de jaren heen.

Is maar net het gebruik zonder onthaakmat, kan ook goed, voorzover ik kan zien houd de vis hier niks aan over, klasse robbert!

Zo hoort het, jij weet tenminste hoe het moet...

Zijn zat mensen die alles goed vinden met onthaakmat, maar gewoon klote behandelen, de onthaakmat is niet de factor, omgaan met de vis gaat het om!

Dat dringt natuurlijk door en weten jullie ook wel... :wink:

Als je denkt dat een karper aan de behandeling van robert iets overhoud mag je je allen diep schamen!

Met groet van,

Klaas Sipma


Het was ook als grapje bedoeld, zeker niet als gezeur. Anders had ik er geen :lol: bijgezet :wink:

Ik ken Robert niet persoonlijk maar ik weet dat hij goed met de vissen omgaat en dat ze ook zonder onthaakmat niet zullen beschadigen!
Robert Lamboo

03-01-2008 18:11

De vis heeft een halve minuut in het net gelegen, waarna hij direct zijn vrijheid weer terug kreeg om uit te groeien tot mega kanaal beer 8)

Over de onthaakmat: er is misschien geen excuus voor te verzinnen, maar om het toch een beetje recht te brijen: hij ligt met scheuren en een losgelaten schouderhengsel in de schuur. Ik ga zo snel mogelijk weer een nieuwe kopen, ik heb al eerder gekeken maar maatje struin hadden ze een maand terug nog niet binnen.