Toen was het ineens over en kon ik hem direct scheppen. (herkent iemand dit?)
Zeer herkenbaar, Hans.
Toen was het ineens over en kon ik hem direct scheppen. (herkent iemand dit?)
Robert Lamboo schreef:Thanks Frenk! En klopt, Eddy.
Off topic: Fijn molentje hoor, maar merkte laatst wel dat de spoel aansleepte..gek want dit heb ik met het oudere model nooit gehad. Heb het opgelost door het gootje waar de spoelas doorheen loopt aan de achterzijde op te vullen met een stukje karton uit een perforator. Het rondje paste prima in de diameter van het gootje. Gekke oplossing misschien, zeker voor een Penn die haast onverwoestbaar horen te zijn, maar het werkte. Hoor wel geluiden dat sinds ze in China gemaakt worden de kwaliteit niet meer het zelfde is. ik ben namelijk ook al mijn lijnroller kwijtgeraakt na 3 maanden doordat het schroefje los was gaan zitten. Inmiddels wel een nieuwe erop zitten, maar normaal verwacht je dat niet. Hoe zijn jouw ervaringen?
Theo de Vries schreef:Met veel gemopper en geduld mijn pennetje onder de struiken aan de overkant weten te plaatsen, want daar liggen de (grote) karpers op mij te wachten. Deze karper vond het leuker om onder mijn voeten te gaan azen en lachte mij nog uit ook!
Theo de Vries schreef:Met veel gemopper en geduld mijn pennetje onder de struiken aan de overkant weten te plaatsen, want daar liggen de (grote) karpers op mij te wachten. Deze karper vond het leuker om onder mijn voeten te gaan azen en lachte mij nog uit ook!