Ging vanavond na gezellig uit eten te zijn geweest in de sushi restaurant, gingen we rond 19:15 de hond uitlaten en zag even ruim 30 graskarpers zwemmen. Dus gauw even mijn hengel, net en zakje broodjes gepakt om een poging te wagen.
Al gauw toonde ze interesse en kwam een dikke 1+ meter bak erop af zwemmen en begon heel subtiel er aan te sabbelen.... was een kwestie van seconden totdat moeder eend mijn korst kwam op eisen, FUCK!
Op geven moment de eend en meerkoet weg kunnen jagen om verderop wat brood te water te gooien.
gooide de korst net voor een mooie graskarper maar negeerde het en zwom zachtjes weg, toen kwam deze aanzwemmen en greep in 1 keer zonder te twijfelen mijn korst en het gevecht kon beginnen. Na een korte en explosieve dril heeft de buurman de vis geland en gefotografeerd.

toen probeerde ik nog een poging te wagen en ving ik nog een ruisvoorn van ongeveer 20cm op mijn haakje 4 hahaha! Netjes in de onderlip.
Daarna waren ze allemaal door de wegzakkende zon uit het zicht verdwenen en ben ik weer naar huis gegaan.
toch leuk voor amper een uur vissen.