heb jij niet ene tweelingbroer die veel op snoek vist? zo een bekende kop

wouter veuger schreef:mooie vis cees!
heb jij niet ene tweelingbroer die veel op snoek vist? zo een bekende kop
Cees v Opstal schreef:Das idd m'n tweelingbroer die ouwe slijkert![]()
![]()
Cees v Opstal schreef:Das idd m'n tweelingbroer die ouwe slijkert![]()
![]()
Cees v Opstal schreef:Bedankt mannen.
Andries zijn ze niet ergens met andere dingen bezig?
Victor van Hoek schreef: Ik vermoed dat met het warme weer larven van een of andere mug uitkwamen (daar stikte het namelijk wel van).
Schaper Michael schreef:Ik doe off-topic ook even mee.
Gisteren met mijn zoontje naar het winkelcentrum gelopen waarbij ik een zwaar overbevist watertje overstak (watertoren Zoetermeer). Ik zie drie karpers aan de oppervlakte smakken en ik zie 4 dode karpers aan de oppervlakte liggen![]()
Even verderop zit een groepje (sorry) zonnebankbruin-anabole-slik geschoren-scooter-pubers (paaltjes noemden wij dat soort gasten vroeger) achter hun optonics zitten.
Een van hen had een barbeelhengel in handen met een dobbertje er aan. Ik vertelde over de drie karpers bij de brug en hop 7 man renden letterlijk met een korstje en die barbeelhengel naar de stek welke ik net aangaf. Ik was verbaasd dat niemand achter bleef bij hun statische handel. Ik was nog meer verbaasd over het feit dat recht voor hun neus (bij de statische hengels) nog geen 4 meter uit de kant ook 2 karpers aan de oppervlakte zaten te happen.Waren die gasten echt blind?