Op naar wat mooier weer!
Hieronder enkele foto's afkomstig van het net:
Http://3.bp.blogspot.com/_CwXu6haBcHs/T ... G_1420.JPG

Jeffrey Duineveld schreef:Van de week ook een Fox Stalker Float gekocht. Zag deze voor een leuk prijsje (€119) staan. Mijn 1,25 lb 3,90 m penhengel gaat naar mijn broer aangezien hij ook weer een beetje wil pennen en ik deze hengel nog nauwelijks gebruikte. Wilde eigenlijk ook 2 verschillende hengels qua lengte. Hij ziet er wel prachtig uit en heb goede verhalen gehoord over de Fox.
Philip Du Puy schreef:Dankjewel! Dit is het 3000 SFC model met de ondiepe spoel.
Na 1 karper ben ik er al verliefd op geworden. Een hele verbetering ten opzichte van mijn oude shimano alivio.
Schaper Michael schreef:http://www.barbel.co.uk/site/articles/rodmaking/chapter3.html
De link hierboven spreekt mijn verklaring hierboven wel tegen. Ik dacht dat het met de hefboom te maken had. Misschien dat de snelheid van actie bepalend is voor deze "hoge" testcurve.
Ik weet wel dat de stalker snel reageert en ik merk qua power niet veel verschil tussen mijn 3,9 meter 1,75 lbs en de 3 meter 2,75 lbs. Ik ben hierin geen kenner. Misschien dat iemand anders dit goed kan uitleggen. ik heb ook nog een oude carbon 3,6 meter 2,5 lbs en die vind ik erg stug. Daarom had ik de 2,75 lbs veel stugger verwacht. Een tijdje geleden hield ik voor het eerst een 9ft 2,75 lbs in mijn handen en was verbaasd over het "niet stug" zijn van deze hengel. Daarom ben ik overstag gegaan. Helemaal eens ben ik het daarom niet met de verklaring uit de link.
Michiel de Vries schreef:bjorn heb je hiervoor ook een foudraal/sleeves?
heb met dezelfde hengels in me handen gestaan, en de dwarfs van nash, alleen voor de meeste 9 voeters is geen foudraal te krijgen, en het 9ft foudraal van de dwarfs van nash zijn te klein voor de prologic 9ft stokken
Michiel de Vries schreef:bjorn heb je hiervoor ook een foudraal/sleeves?
heb met dezelfde hengels in me handen gestaan, en de dwarfs van nash, alleen voor de meeste 9 voeters is geen foudraal te krijgen, en het 9ft foudraal van de dwarfs van nash zijn te klein voor de prologic 9ft stokken