Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

08-08-2012 14:22

Goedenmiddag mede penners,

Na weeeeken zonder iets te vangen :cry: was het vandaag toch eindelijk zover.... en wat
een ochtend was het weer :oops:. Aangekomen op de stek waar ik helemaal niks van
wist, ben ik maar eens op ontdekkings tocht gegaan en vond een paar bruggetjes waar
ik natuurlijk gelijk gebruik van heb gemaakt en een paar voerplekjes heb gemaakt.
Bij de 1e inworp was het gelijk raak :D ... (zie hieronder het resultaat) maar het mooiste
komt nog... mijn nieuwe onthaakmat waar ik lekker op zat die kreeg de wind in de rug
en je raad het al..... whoeeeeiiii zo het water in :( (vandaar dat de vis ook in het net ligt
op een dik pak gras) dus nadat ik de vis onthaakt en gewogen(15 pond) had en terug gezet had
kon ik vissen op mijn eigen onthaakmat :o .... heb ik dat $#@%$! ding eindelijk bij de kant
kan ik hem niet in het net krijgen dus ik nog maar een stapje naar voren... en wat denk
je?? Daar hield de oever dus op.... :evil: dus met 1 nat been en een zeiknatte onthaakmat
ben ik naar de volgende stek gestrompeld en daar ving ik gelijk een dweil van een brasem!!
Daarna vond een wandelaar het grappig om zijn hond te laten zwemmen precies waar ik aan
het vissen was en toen kreeg ik het door................

Tijd om naar huis te gaan!!!!!! :lol:

Al met al toch een geslaagde ochtend die zo in de blunder top 5 terrecht kan!! :P

Afbeelding
alleen jammer van die rare plek onder z'n mond/bek :(
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

08-08-2012 14:23

sorry ik zie dat ik het verkeerd heb gedaan!!! moest bij de vangsten staan!!! excuses!!! :oops:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

08-08-2012 15:33

Leuk verhaal, leuke vangst :D !
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

08-08-2012 15:40

Ja achteraf kan ik er wel om lachen maar op dat moment kon ik wel door de grond!! haha :P
Edwin Leffring
Berichten: 14
Lid geworden op: 09-05-2011 12:24
Locatie: Dokkum

09-08-2012 12:51

mooi verhaal jos hahaha
Plaats reactie