Met de pen de flevopolder in....


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

03-09-2011 15:50

Beste mede karperfanaten, :D

Jullie denken hier komt weer zo'n gast die zich net heeft aangemeld te zeuren om stekken...
Maar ik wil graag eens in de flevopolder gaan vissen met de pen alleen nu ben ik al eens op
google maps gaan kijken alleen de flevo polder is nogal groot. Nu moet ik vanuit het "mooie" :-?
Friesland nogal een stukje rijden om daar eens te gaan kijken. Om een lang verhaal kort te
houden.... :oops: IK WEET BIJ GOD NIET WAAR IK MOET BEGINNEN :oops:... dus nogmaals
ik vraag niet om de stekken om te gaan vissen want die ontdek ik echt liever zelf maar als ik
maar een beetje op weg geholpen word in welke richting ik moet denken. Weet niet of ik hier
goed aan doe om dit te plaatsen maar we wachten de reacties wel af. :oops:

Met vriendelijke groet,

Jos ter Horst :)
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

06-09-2011 17:59

Niemand die me wil helpen? Mag ook via pb hoor... :oops: :oops:
Ardi vd Wagt
Berichten: 157
Lid geworden op: 14-09-2010 17:21
Locatie: Spijkenisse

06-09-2011 21:22

maps.google.nl
Robinn Bezemer
Berichten: 6
Lid geworden op: 29-08-2011 22:44

06-09-2011 23:03

Waarom wil je zo'n stuk rijden voor een onbekend water voor jou, terwijl je woonachtig bent in Friesland?

Ik heb hier van de zomer m'n vakantie doorgebracht, en hier is veel en goed viswater te vinden.

Ben je soms al uitgekeken op dat water? En heb je alle plasjes al gehad?
Ik denk dat er nog een hoop te ontdekken valt daar, je hoeft het voor het pennen niet zo ver weg te zoeken.
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

07-09-2011 01:26

Ja weet ook niet maar het lijkt me wel eens leuk om daar eens heen te gaan hoor veel verhalen
er over dat het goed vertoefen is in de polder. En tja alle watertjes hier heb ik nog niet gehad
nee maar zou zo niet weten waar ik heen kan gaan ik heb het karpervissen na jaren weer op
gepakt en heb meestal op hetzelfde water gezeten dus vandaar dat ik mijn horizon wat wil
verbreden en een stuk rijden maakt me niet uit als ik het maar naar mijn zin heb is dat geen
probleem.
Gebruikersavatar
Hans Eshuis
Berichten: 355
Lid geworden op: 04-04-2006 22:04
Locatie: Serooskerke
Contacteer:

07-09-2011 08:42

Jos,

Inderdaad google maps. Zoek plekken op die net even afwijken van het gemiddelde slootprofiel. Een hap in de rietkraag, een versmalling, een inham, een zijsloot die in de hoofdsloot uitkomt, alles wat anders is dan de rechte sloot kan interessant zijn, vooral als het een plaats is waar de wind op de kant staat. Dat je om op zo'n plek te komen soms een eind moet lopen hoort bij het struinen....

succes
Gebruikersavatar
Jos ter Horst
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-08-2011 12:16
Locatie: Noordwolde Fr

07-09-2011 11:32

Ik zal eens rond gaan kijken op google maps dat is een goede tip bedankt :) Ja ik zat vroeger altijd met m'n piepertjes
en tentje langs de kant maar ben daar een beetje zat van geworden ivm dat je op iemands stek gaat zitten terwijl je
aan de overkant van het kanaal/vijver zit haha dus ben nu begonnen met penvissen en heb m'n eersten van dit jaar al
te pakken. En dat penvissen bevalt me wel lekker rustig meestal geen last van andere vissers heerlijk gewoon zo 's ochtends
je pennetje te water laten en de kanten lekker afstuinen... :lol:
Plaats reactie