Greetz,
JP
Wouter Vennekens schreef:Die korda wide gapes (mtgebruik ik tegenwoordig ook, ik bevestig ze aan de lijn met een bledknoop, alleen laat ik de lijn ACHTER het oog uitkomen ipv ervoor, om zo geen hoek in de lijn te creëren.
Mark Breedveld schreef:Mooie Hengel Bas, was gisteren nog ff bij Cor, maar geen koffie genomen, dan kijk je de hele nacht naar je plavond ipv dat je slaapt.
heb toevallig vorige week mijn 3 nieuwe afstand hengels opgehaald, maar wel afgebouwd om licht te afstand vissen, 10 oogjes plus topoog de Silver 2.
veel geluk ermee
groetjes Mark
Martijn Julien schreef:Wouter Vennekens schreef:Die korda wide gapes (mtgebruik ik tegenwoordig ook, ik bevestig ze aan de lijn met een bledknoop, alleen laat ik de lijn ACHTER het oog uitkomen ipv ervoor, om zo geen hoek in de lijn te creëren.
Ik gebruik de Wide Gape maat 6 en 8 voor het vissen met de korst. Die bevestigde ik ook met een bledknoop, maar dan met de lijn aan de voorkant. Resultaat: ik sloeg de ene na de andere knoop kapot. Enige reden die ik kan bedenken is dat het oogje een scherp randje heeft, want met de Drennan SS heb ik daar nooit last van. Mijn vraag is dus, heb jij daar geen last van?