waar moet ik heen?

Plaats reactie
gijs vd sanden
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-05-2010 19:57

11-05-2011 21:27

hoi allemaal
ik ben gijs vd sanden en ben fanatiek karpervisser
nu zit ik met een probleem
mijn buurman heeft in de achtertuin (80 ha)
een oude visvijver liggen waar vreemd genoeg alleen maar karper (15 pond) +op zit
nu hebben wij daar een aantal keer een sessie gemaakt en niet zonder resultaat allemaal schubkarper van rond de 20 pond en een keer een spiegel van 28 pond het was best een hele opgave aangezien de vis nog nooit is gevangen mijn buurman heeft de vijver nu al zon 25 jaar in bezit en ik ben de enigste die daar toestemming voor heeft gekregen om te mogen vissen
nu is het geval de vijver ligt midden in een kweek gebied voor zijn eendjes
dus heeft hij besloten dat alle karper van de vijver af moet
vraag me niet waarom , zijn besluit staat vast.
nu heeft hij aan mij gevraagd of ik misschien een plek weet om ze uit te zetten ,Ik weet genoeg plekken MAAR het is volgens mij nog strafbaar ook
dus wil ik via deze weg een oproep doen aan iemand die weet wat ik hiermee aan moet ik hoop op reactie
mvg gijs vd sanden
ward class
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-05-2011 14:32

17-05-2011 15:02

Dump ze maar in onse Vijver in de achtertuin :lol:

Nee ik zou het niet weten,
Daan Russer
Berichten: 10
Lid geworden op: 30-09-2009 21:53
Locatie: Schagen
Contacteer:

27-06-2011 00:54

bij ons in Schagen is is een tijdje terug een vissterfte geweest en is bijna alles dood gegaan. ook de karpers. ik weet niet waar je woont en hoever het er vanaf is maar anders kan ik misschien iets proberen te regelen met de gemeente en en de plaatselijke visvereniging HSV de baars. zou wel leuk zijn weer karpers in de sloten en vijvers.
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

28-06-2011 10:50

Neem contact op met de plaatselijke hsv. Als zij ze niet willen hebben weten ze vast nog wel een andere hsv. die ze wel wilt hebben. T zou me niet verbazen als ze aanbieden de afvissing zelf te doen..
Daan Russer
Berichten: 10
Lid geworden op: 30-09-2009 21:53
Locatie: Schagen
Contacteer:

28-06-2011 12:00

ja ik zal wel even een mailtje sturen naar de plaatselijke hsv. zit nu ook nog in Libanon dus kan niet echt veel proberen te regelen vanuit hier. maar ik doe mijn best.
Plaats reactie