Reclame Reclame

Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

07-10-2003 11:41

Vraagje aan de beheerders van het forum, als jullie te weinig tijd hebben om het te controleren is het misschien niet een optie om semi-beheerders aan te stellen die dat wel controleren?

Ik ben zelf op een aantal forums van de partij en daar zie je dus wel meer de scheiding tussen echte beheerders en mensen die controleren om boardvervuiling tegen te gaan.

Misschien iets voor hier??
R.Koopal
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-10-2003 12:24

Mensen mensen mensen, wat een zeikers zitten er toch tussen op het board zeg. Persoonlijke aanval? neej hoor... nu uit ik even mijn ergernissen! Iedere keer weer dat gezeur over kleine dingen. lees die topics dan gewoon niet...

Wie stelt de grens om een bericht te verwijderen/veranderen???? Het lijkt me dat het bij het carpboard ligt, en wanneer de redactie er niets aan doet. Dan lijkt het me duidelijk dat het wel mee zal vallen.

In iedere discussie valt wel een keer reclame, dat het een keer fout gaat door te veel reclame kan gebeuren, is inmiddels ook al iets aan gedaan.

Alsjeblieft, mag ik jullie verzoeken om eens lekker relaxed te gaan discussieren, leuke topics opbouwen in plaats van dat gezeur steeds. Niemand heeft er wat aan

Frank
ps; dit is een persoonlijke reactie, en niet namens het board... onthou dat even aub!
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

07-10-2003 12:36

Amen! :smile:
Ga lekker vissen jongens!

Frank, heb je die jongen nog gevonden voor me?

Alvast bedankt,
Michael Voormeulen
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-10-2003 12:37

is even moeilijk te zoeken michael, ben er even niet meer geweest. kom ook even niet op zijn naam. Maar zal ff onderzoek doen.

Frank
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

07-10-2003 12:44

Frank,

fijn dat hier nog mensen zijn die niet overal over liggen te zeiken! In de tijd dat deze discussie geduurd heeft hadden er heel wat karpers gevangen kunnen worden :smile:

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

07-10-2003 12:51

Bedankt Frank!

Gr Michael
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
jan van kranenburg

07-10-2003 14:12

Beste Frank Avezaat,

Beetje dubbel die reactie van je.
Je reageert wel als persoon, maar je bent ook beheerder.
Zou wel eens een standpunt in deze kwestie van de BEHEERDERS willen horen.

En Frank, noem je altijd mensen die 't niet met je eens zijn "zeikerds"?
Voor zover ik je van het board ken, lever jij aan discussies meestal waardevolle bijdragen met uitgesproken standpunten. Heb je daarin nog niet horen zeggen dat jouw opponenten "zeikerds" zijn.
Hou dat zo, en zie in dat zinvolle discussies verpest worden door dat onzinnige gekwak met niet ter zake doende reclames.

Tot slot: Ga jij bepalen-als persoon- welke discussie al dan niet zinvol is?
Nee, toch?

mvg

Jan
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

07-10-2003 14:48

Man, man, maak je toch niet dik zeg, ik vind ze niet irrie, eigenlijk best makkelijk al die links, bij Michael heb ik ook effe gekeken, leuke karpers jongen en de producten ook gelijk bekeken, niks mis mee toch, zie ik de volgende keer een posting van desbetreffende persoon lees je toch niet meer, whats the problem.
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-10-2003 15:38

Jan,

ik praat puur voor mezelf inderdaad en niet voor het beheer. Maar het lijkt alsof je mijn bedoeling niet echt begrijpt:

ik betitel mijn opponenten niet als zeikerds, ik geef die titel aan mensen die enkel maar kunnen klagen ipv gewoon discussieren.

Ik ben er vanaf het begin bij op dit board en het wordt echt steeds minder, tegenwoordig valt er weinig meer te schrijven zonder dat er een apparte topic geopend wordt met een direct verwijt naar anderen die in de ogen van de poster weer onzin uitkraamd.

Wat ik puur bedoelde met mijn eerdere, wat hardere, posting is dat de mensen eens moeten doen waar het board voor is (gezellig met elkaar praten, discussieren over dingen in karpervisserij en ouwehoeren) en niet alleen lopen te klagen over anderen die het "niet goed doen".

Door al dat geklaag en gezeur wordt de sfeer op het board alleen maar grimmiger en het zal het board echt niet beter maken.

Je zal mij niet horen zeggen welke topic wel of niet nuttig is. Maar daar dit alles is begonnen door de reclame die michael maakte moet ik hier toch even op terug vallen. Er werd in die topic naar informatie over een product van deze aasleverancier gegeven. Het is niet meer dan logisch dat dit vervolgens gegeven wordt, 1x is ook genoeg dat snap ik. maar het heeft geen nut om te zeggen dat die reclame niet nodig is bij de topic want daar draait hij juist om.

Ik hoop dat je me begrijp Jan, mijn mening is iets moeilijker duidelijk te maken dan anders in deze topic, zonder dat ik iemand op zijn tenen trap. Tevens merk ik even op dat deze posting onduidelijk kan zijn, ik kwam er niet helemaal uit n de korte tijd die ik voor het bericht had!

Met vriendelijke groet,
Frank Avezaat
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

07-10-2003 16:09

Jan,

Als je de hele topic goed... leest zie je het standpunt van de beheerders.

Bertil
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

07-10-2003 16:30

Ik wil eigenlijk helemaal niet reageren op dit zeiktopic. Maar om nu even off-topic te zeggen dat er in het begin niet gezeikt werd op dit board, gaat mij wel wat te ver. Kan mij nog heel wat topics herinneren, waar welhaast eeuwig doorgezeurd werd zonder echt objectieve maatstaven aan te leggen. Juist uit die begindagen. Als er teveel gezeikt wordt, zeur daar dan niet over, maar doe er wat aan.

Overigens, de weinig sluikreclame maakt mij weinig uit. Daar zie ik wel doorheen.

Groeten, Kees
____________________
Dynamite-Baits - Environmentally friendly, powerful fish baits :wink:
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

07-10-2003 16:47

Kees,

Als jij me jouw visie op het "verbeteren" van het board wilt emailen kunnen we wellicht een stap verder komen.

alvast bedankt,

Bertil
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

07-10-2003 16:51

Denk dat ieder weldenkend mens wel door een potje reklame heen prikt,een enkele onderschrift of verwijzing naar wat voor een merk dan ook moet kunnen,je zult nl altijd het probleem hebben wat wel en niet mag.
Je kunt moeilijk toestaan dat er bv wel over Nash boilies gepraat mag worden maar bv niet over Impact boilies :grin: (sorry sluik reklame).

Iedere firma zal zich ook bewust zijn dat een teveel aan reklame irretatie opwekt en juist Avezaats,sorry averechts werkt.

We zijn alle toch hopelijk volwassen genoeg om ook niet weer te veel reklame te plaatsen zodat dit board onleesbaar wordt,zodra dit het geval is zullen ook de beheerders ingrijpen(denk ik).

Zoals Aart al beschreef er zijn belangrijkere dingen dan wat geneuzel over reklame waar we het toch nooit over eens zullen worden,laten we die enegie in godsnaam steken in het behoud van onze visserij.


Wil.

http://www.imp..... laat maar zitten.
jan van kranenburg

08-10-2003 00:20

Beste Frank (Avezaat),

Dank voor je antwoord.
Ieder mens zit anders in elkaar (gelukkig maar). Ik en nog wat anderen ergeren zich aan het feit dat al te opzichtige reclames, die je tegenwoordige overal overspoelen, nu ook hun intrede hebben gedaan op dit board.
De meerderheid van de boarders blijkt zich hieraan niet te storen, dus voor mij, goed democraat, einde verhaal. Zand er over!

Nog opmerking voor Bertil.
Wat is er mis mee als de Beheerders zich duidelijk uitspreken?
Waarom moet hiervoor het hele topic worden doorgelezen?

Opmerking voor Aart:

Je verhaal over Friesland is uiteraard vele malen belangrijker!
Ben al in de pen geklommen en heb mijn favoriete kamerlid gemaild. Al antwoord gehad ook. Heb wat meer gevens nodig.
Moet je me verstrekken na je Frankrijk trip.
Verdere discussie hierover in "Vissen in Nederland", stel ik voor.

mvg
Jan
Jan
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

08-10-2003 03:40

Op 2003-10-08 00:20, schreef jan van kranenburg:
Beste Frank (Avezaat),


De meerderheid van de boarders blijkt zich hieraan niet te storen, dus voor mij, goed democraat, einde verhaal.



Jan de meerderheid laat zich niet horen. Dat is wat anders :smile:

Maargoed zand erover, we zullen in de toekomst zien, wat het gaat bieden, veel reclame op het board.

J0H@N
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

08-10-2003 09:51

Jan,
wie is jouw favoriete kamerlid dan als ik vragen mag(van welke parij?)
Met vriendelijke groet,
Robert.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

08-10-2003 11:33

Christa van Velzen :grin: :grin: :grin:
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

08-10-2003 12:13

JOhan,

dan nog heb je geen bewijs dat de meeste erop tegen zijn :razz:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

08-10-2003 12:34

Mensen, ik weet niet wat jullie doen, maar ik ben van plan om t hierbij te laten.

Een verbod zit er niet in, en zo erg is t nu ook weer niet. Feit blijft wel dat dit een forum is om ideeën voor het DB voor te stellen, dus in dat opzicht is met deze topic niks mis.

Ik ben boilies draaien...

mzzl

vr gr Sjoerd