Reclame Reclame

Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

06-10-2003 17:16

In het verleden heb ik dat een 4tal keer gedaan, over de Bwatertopics. Het kon inderdaad ook anders, maar toen, kwamen de topics over Bwateren er elke week een aantal bij. Waar zijn ze nu?

Ik zie ze gelukkig nergens.

J0H@N
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

06-10-2003 17:22

johan, ik laat een discussie zitten hoor als je het niet erg vind :razz:

het boeit allemaal niet zo, maar je weet wel wat ik bedoel

Groeten, Frank
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

06-10-2003 17:32

We maken mensen zich toch druk!
Wat hebben we nu hier mee bereikt? NOPPES!
Gelukkig heb ik Frank woorden zien zeggen die ik ook persoonlijk tegen mensen heb gezegd die er problemen mee hebben!

Met vriendelijke groet,
Michael Voormeulen
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

06-10-2003 17:40

Mensen,

Bedankt voor de antwoorden.

Er is inderdaad een groot verschil tussen reclame en reclame.
Het is dan ook niet zo dat ik gelijk naar de kalmeringstabletten en de zuurstoffles grijp als ik ergens een link zie, maar de moraal van het verhaal is denk ik wel: hou het redelijk, en als we dat allemaal doen is er niks aan het handje lijkt me...

bedankt en vr. gr. van

Sjoerd
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

06-10-2003 18:49

Een merknaam noemen is in mijn ogen alleen goed, als het ook RELEVANT is voor desbetreffende topic. Zomaar klakkeloos merknamen neergooien is echt onzinnig en zal averechts werken. Wat dat betreft geef ik Sjoerd ook gelijk.

Reclame maken voor de KSN ook reclame maken noemen vind ik nogal vergezocht, dit is geen vereniging die zoveel mogelijk omzet wil realiseren. Denk toch niet dat de KSN een bedrijf te noemen is, kortom een bedrijf heeft toch als doel om toegevoegde waarde aan een product, en dus winst, te creëeren?
Het gaat om de bijbedoeling mensen.

Zonder al te persoonlijk te worden en in details te treden zijn er hier en daar wel wat grensgevalletjes, alhoewel het uiteindelijk toch wel meevalt.

mvg
stefan
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

06-10-2003 19:41

Op 2003-10-06 17:32, schreef Michael Voormeulen:
We maken mensen zich toch druk!
Wat hebben we nu hier mee bereikt? NOPPES!
Gelukkig heb ik Frank woorden zien zeggen die ik ook persoonlijk tegen mensen heb gezegd die er problemen mee hebben!

Met vriendelijke groet,
Michael Voormeulen



Wat er nu bereikt is, is dat je kan zien dat er meeeeeeeer mensen een hekel aan hebben, aan jouw reclame campagne. Just a little bit NO FUN !!! Zo te zien heb je dat zelf nog niet begrepen ofwel?

MVG J0H@N
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

06-10-2003 20:09

Een keertje stiekem reclame moet kunnen,maar om elke keer weer reclame te maken wordt idd een beetje irritant.

Zet gewoon je "merk" bij je website en meer niet.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-10-2003 20:16

Mannen, ik dacht dat ik de enige was

Niet dus ...

Gelukkig

Met niet houden van sluipreclamende groet

Frank
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

06-10-2003 20:27

Het is nog steeds niet verboden!

Als je je eraan irriteert dan lees je het toch niet! Worden jullie er beter of slechter door dan? NEE TOCH!
Johan we gaan niet te persoonlijk ineens worden hé, anders heb jij straks problemen!

Met vriendelijke groet,
Michael Voormeulen
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

06-10-2003 20:52

Er zijn wel meer dingen niet verboden :wink:

maar bedreigen wel :wink:

greetZZ
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

06-10-2003 20:57

Michael, ik mag me meining toch laten lezen, is toch ook niet verboden. Ik maak er geen reclame mee, doe er niets verkeerds mee.

Maarja als ik problemen krijg, krijg ik problemen, Like i care

J0H@N
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

06-10-2003 21:03

Jullie zijn geloof ik vriendjes voor het leven hé!

Michael
Gebruikersavatar
Sander van Capelle
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-08-2003 02:00
Locatie: Brabant

06-10-2003 21:04

Karpervrienden,

Als ik ook (als "rookie" op carpboard) even mag. Ik heb al heel wat postings gelezen en heb me persoonlijk nog niet geergerd aan de reclame, hier lees ik overheen. Kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen hinderlijk is en heb dan ook uiteraard begrip voor hun reactie.

M.i. goed om hierover te discussieren en kom vooral allemaal met initiatieven, hoe we dit gezamenlijk op kunnen lossen. Het - bij aanmelding - per e-mail toesturen van de reglementen/huisregels/gedragscodes, lijkt mij een uitstekend idee en wordt ook door de beheerders van het board opgepakt. Dit is dus winst! Een ander alternatief is, dat als iemand het echt te bont maakt, degene die zich hieraan ergert in een pb reageert en vriendelijk verzoekt om de reclameboodschappen te beperken. Wellicht heeft de verstrekker van de reclame hier geen boodschap aan, waarna de beheerders - middels een pb - getipt kunnen worden. Deze kunnen dan na hun vissessie en andere besoignes, gericht de vervuilers van het board aanspreken en evt. maatregelen nemen. Op deze manier dragen we met z'n allen bij aan een kwalitatief beter carpboard en dit is toch ons aller doel?!

Beste groeten,
Sander.
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

06-10-2003 21:13

Op 2003-10-06 21:04, schreef Sander van Capelle:
Karpervrienden,
. Kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen hinderlijk is en heb dan ook uiteraard begrip voor hun reactie.

Een ander alternatief is, dat als iemand het echt te bont maakt, degene die zich hieraan ergert in een pb reageert en vriendelijk verzoekt om de reclameboodschappen te beperken. Wellicht heeft de verstrekker van de reclame hier geen boodschap aan, waarna de beheerders - middels een pb - getipt kunnen worden.
Beste groeten,
Sander.


Sander dit was al gebeurd.

En ja Ferenc en ik gaan binnenkort een keertje vissen :lol:
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

06-10-2003 22:50

Sander: de meeste kunnen niet lezen.:smile:
Door de bank genomen valt het trouwens nog wel mee qua reclame.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

06-10-2003 23:00

Trouwens, beter is het om je druk te maken over veel belangrijkere zaken. Om maar eens wat te noemen: de Friese beroepsvissers (21 stuks) klagen dat ze niet meer 'rond' kunnen komen van de aalvangsten en dat ze schubvisrechten willen hebben. Dit mag absoluut niet gebeuren want dan wordt het: dag snoekbaars en dag karper....
Tevens klagen ze ook nog dat ze zoveel bekeuringen gekregen hebben en nog krijgen voor het vangen van schubvis. Dit is wel helemaal de wereld op z'n kop zetten.
In 1977 is (tegen vergoeding) overeengekomen dat de aalrechten in Friesland voor het beroep zijn en de schubvisrechten voor de hengelsport.... en nu willen deze 'heren' dat weer teniet doen, mag nooit gebeuren.
Tja, als je voortdurend teveel aal wegvangt is het geen wonder dat er op een zeker moment niet genoeg meer zitten. Natuurlijk is de intrek van glasaaltjes beduidend minder geworden maar dat hebben ze voor een groot deel te danken aan o.a. hun Spaanse en Portugese collega's die zoveel mogelijk glasaal daar wegvangen en voor heel veel geld kunnen verkopen.....
Sjors Hempenius
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Wirdum, Friesland

06-10-2003 23:36

Aart,
er wordt nu wel druk gezet op het maken van een "overeenkomst" door de politiek tussen beroep en sporvissers na twee jaar bakeleien. In dit geval lijkt mij dat de sportvissers aan het kortste eind trekken. Veel politici romantiseren nog steeds het vissersberoep. En kleineren nog steeds de sport. Dus politieke steun voor de beroepsvissers en dus is het gedaan met onze karper, snoekbaars en snoek. Leuk of niet leuk.

Is off-topic maar ik moest het even kwijt.
jan van kranenburg

07-10-2003 00:12

Misschien mostert na de maaltijd, maar toch...


In discussies moet informatieve "reclame", bij voorbeeld over de vermeende kwaliteit van een bepaald produkt, zelfs met verwijzing naar sites, mogelijk blijven.
Als dit niet meer door de beugel zou kunnen, zullen vele interessante discussies op dit board om zeep worden geholpen.

Een ander verhaal wordt 't als je te pas en te onpas in iedere posting een reclame-boodschap dit board op slingert. Of die nou wat te maken heeft met het desbetreffende topic of niet.
Mooie voorbeelden zijn de postings van Michael Vermeulen. Maar er zijn er meer.
Over onze rug wat verdienen, noem ik dat!

Kan me wel voorstellen dat het de beheerders
aan tijd ontbreekt om alles te checken.
Hoeft ook niet.
Doen wij wel. Stel voor de beheerders in voorkomende gevallen op de hoogte te houden
Dit board bestaat bij de gratie van de boarders, dus mogen de beheerders best rekening houden met de levende bezwaren tegen genoemde reclame-vorm. En dus maatregelen nemen.

mvg

Jan
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

07-10-2003 00:16

absoluut mee eens, ik vind dat er zeker wat aan gedaan moet worden, met alle respect, maar met die ingrediente reclame van Michael enzo begin ik me ook behoorlijk te ergeren.. hier moet gewoon (en kan ook in mijn ogen) wat aan gedaan worden.
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

07-10-2003 00:21

Absoluut geen problemen met reclame! Dat moet iedereen zelf weten! Of je de site bekijkt blijft altijd je eigen keus.

Ik snap niet waar jullie je druk om maken.

Groet,
Bart
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

07-10-2003 00:49

bart uit angeren hier arjan uit voormalig huissen hoe is t?
jan van kranenburg

07-10-2003 01:37

Bart Janssen,

Lees svp nogeens mijn posting.
Ben ook niet tegen reclame.

Wel tegen een bepaalde vorm.
Voor hetzelfde geld, kwak ik onderaan elke posting van me een oproep om maar lekker veel bij Blokker te kopen.
Desnoods voor handdoekjes heel geschikt voor vissers.
Voel je 'm?

mvg

Jan

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan van kranenburg op 2003-10-07 01:46 ]</font>
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

07-10-2003 01:46

Jan,

Het maakt me echt niets uit wie wat onder zijn postings zet! Het zal me werkelijk nog geen moment storen!

Groeten,
Bart
jan van kranenburg

07-10-2003 01:52

Bart,

Je bent poepie snel!!!

Barend en Van Dorp, ditmaal ook al niet boeiend, is afgelopen, dus kunnen we nu gaan slapen.

Betreur je standpunt, maar respecteer 't.

mvg
Jan
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

07-10-2003 04:52

Op 2003-10-07 00:21, schreef Bart Janssen:
Absoluut geen problemen met reclame! Dat moet iedereen zelf weten! Of je de site bekijkt blijft altijd je eigen keus.

Ik snap niet waar jullie je druk om maken.

Groet,
Bart



Wat denk je als iedereen een aantal regels reclame in een bericht zet? Dan staat heel het board vol, maarja dat is mosterd na de maaltijd, ut komt de smaak ook niet ten goede.

J0H@N