KSN integreren op Carpboard?

Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

04-04-2003 14:58

Op 2003-04-04 13:51, schreef Bart Bouwens:
de KSN moet ook aangeven of ze dit wel willen en en welke vorm.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-04-2003 15:24

Heren,

Even mijn bescheiden mening.

De KSN site zal nooit een echte interactieve site worden. Al was het maar omdat er 3 of 4 sites zijn met prima discussie boards. Hier kan de KSN weinig aan toevoegen.

Stel: een soort vraagbaak oid. Dan kan er door bestuursleden NOOIT direkt fris van de lever gereageerd worden. Simpel 1 bestuurslid is geen bestuur. 999 van de 1000 keer zal het best goed gaan, maar die ene he..

Blijft over een soort FAQ pagina, met daarop vragen, over beleidsmatige zaken e.d.. Ik bedoel dus niet vragen hoelang moet m'n onderlijntje zijn of welk aas wanneer. O.a. hier kan dat veel beter.

Wel bijv. Vragen over nachtvissen, VBC's, speigelkaprerprojecten (schud er een paar uit mijn mouw (niet helemaal trouwens).

We zijn net in de lucht, vraag is begrepen, antwoord cq actie is onderweg.

Inderdaad heeft KWO al contact opgenomen.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

04-04-2003 16:23

Op 2003-04-04 13:10, schreef Henk de Jonge:
Iets van:
--------------------------------
Reactiebox KSN

Artikelen "de Karper"

Algemene Opmerkingen en reacties

Jeugd
--------------------------------




Mark en Klaas, het moet absoluut niet de bedoeling zijn dat eea als een bestuurlijke aangelegenheid moet worden.
Neen gewoon alles ( voor zover mogelijk) aangaande de KSN onder één noemer plaatsen.
Dus slechts voor duidelijkheid en herkenbaarheid.
En idd (inderdaad) het zou kunnnen dat een vraag niet goed zou worden doorgespeeld.
Is m.i. beter dan dat ie blijft liggen?

Ik heb de topic gestart als gebruiker van het board, maar draag de KSN een warm hart toe.
Misschien is het nodig het bestuur erbij te betrekken in verband met wat antwoord je wel en wat niet.

In feite gebeurt dit al als je de totale topics doorleest.
Antwoorden kan ook op persoonlijke titel....toch?

En ik verwacht eigenlijk geen heel zware zaken, in zo een geval kan een beheerder ingrijpen, vandaar mijn opzetje voor beheerder(s) uit de ervaren KSN-groep.

Groet
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-04-2003 16:31

nogmaals.. komt het ervan dan heb ik wel interesse om de jeugdrubriek te beheren

voor de rest een uitstekend idee!

Frank
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

11-04-2003 23:26

Zeker een goed idee. Vooral ook om aandacht aan de jeugd te schenken. Ik heb t idee dat de KSN langzamerhand wat opener begint te worden voor karpervissers. Voordat ik lid werd heb ik er ook al veel over gelezen ( o.a op dit board! ) Daarom is dit board ook een mooie gelegenhied om jongeren die wat meer willen weten te informeren.

Het meest effectief zou dat inderdaad gaan in een aparte rubriek.

Mocht men meerdere beheerders nodig hebben, dan mag er ook een e-mailtje of telefoontje deze kant op hoor :smile:

Groetjes, Sjoerd
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

12-04-2003 01:27

Henk,

in principe een tof idee maar is het haalbaar???
In "De Karper" staan verschillende rubrieken die om aandacht en antwoord vragen. Zou het niet beter zijn als dit op de KSN site mogelijk zou worden gemaakt om hier antwoord op te geven?

Groet,

Hans
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

13-04-2003 17:48

Hans,

Sorry voor de late reactie, maar ik ben weer twee weken "shockproof". Dus mag ik maandag weer vissen. Voorbereiden voeren enzovoort.

Ik weet niet of het haalbaar is, vandaar het topic, kan de KSN worden opgenomen in Carpboard.
De reacties zijn overwegend positief,zeker vanuit de "jongere generatie"

Ik weet dat Klaas zijn stinkende best doet op de website van de KSN.
De leden zullen over het algemeen de weg wel weten binnen de KSN, maar geïnteresseerden?
Ik ben het ook met je eens dat in "de Karper" zaken voorkomen die aandacht verdienen, maar mijn gedachten gingen meer uit naar het algemene werk.

Zoals Klaas al meldde zal de website van de KSN vooralsnog niet interactief worden, maar dat neemt niet weg dat dit forum uitermate geschikt is voor bijvoorbeeld de "jeugd" die tegenwoordig volledig digi door het leven gaat, snel de weg willen vinden en snel antwoorden willen krijgen op hun vragen.

Reacties op artikelen zou wellicht drempelverlagend en uitnodigend werken om eens iets te schrijven in "De Karper".

Ach, brainstormen kan geen kwaad!

Heerlijk dat uit Espoo ook wordt meegedacht, ennuh de watertemperatuur begint hier op te lopen. Heb je geen kromme tenen inmiddels?

Groet,

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

13-04-2003 21:01

Geen goed plan, de KSN is onafhankelijk, en bind zich zo aan kwo.

Jos

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jos de wit op 2003-04-13 21:16 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

13-04-2003 21:39

Jos, nog even dit:

De artikelen uit "de Karper" zijn allemaal geschreven woord, op de site van de KSN wordt daar, anders dan op KW enzo geen publicatie van gedaan, maw leden van de KSN kunnen dan hier hun bijdrage leveren en anderen prikkelen om óf lid te worden óf de artikelen nog eens na te lezen.
Daarnaast, en dat had ik al eerder gesteld, kan het zo zijn dat ideëen makkelijker geboren worden.

En zoals Menno terecht opmerkte kan iedereen een registratie krijgen, alleen een apart hoekje is waarschijnlijk andere koek.
Voorlopig moeten we het doen met de Link-vermelding ( op zich natuurlijk prima!!)en natuurlijk de onverdroten inzet van ons aller Klaas, die hier en daar de URL van de KSN laat vallen!

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperstudiegroep.nl" target="_blank" class=bericht>http://www.karperstudiegroep.nl</a><!-- BBCode auto-link end -->

Groet,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

14-04-2003 09:09

Beste Henk,

Technisch is het heel makkelijk mogelijk om een rubriek KSN o.i.d. te maken. Geen enkel probleem.

Alleen moet het bestuur van de KSN daarover beslissen of men zoiets wel wil.
Dat de KSN door een rubriek gebonden is aan KWO lijkt mij wat te ver gaan. Maar wellicht zien wij van Carpboard dat verkeerd?

Vr.Gr.

Bertil
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

14-04-2003 22:14

Bovenstebeste Bertil :smile:

Neen, qua techniek is het geen probleem denk ik. Ik hoop dat het bestuur van de KSN de voorzet inkopt.

En eveneens, neen, ik denk ook niet dat de KSN gebonden zal zijn aan KWO met een eigen rubriek op het Carpboard.

Wellicht is het handig om een mede-mod uit de KSN voor die rubriek mee te laten draaien. Misschien voor elk (welk) onderdeel van de rubriek een ander.

Op die wijze is de onafhankelijkheid van de KSN toch een feit?

groet,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

26-11-2003 16:19

Na zeven maanden terugkomend op dit draadje moet ik vaststellen dat de KSN in feite al is geïntegreerd op het Carpboard, zo niet het grootst aantal gebruikers heeft die ook lid zijn van de KSN.
Klaas werkt nog steeds hard aan het up to date houden van de website, maar het interactieve deel van de KSN speelt toch hier.

Ik merkte dat afgelopen zaterdag toen ik helaas thuis was en zag dat in de periode 10.00 uur tot 17.30 uur slechts 30 postings/replys waren gedaan.
Daags daarna een veelvoud daarvan.
Tja, de landelijke meeting was daar debet aan,denk ik.

In deze wetenschap, kunnen we daar als leden iets mee? :roll:
Het gebeurt natuurlijk al wel, maar vaak versnipperd over meerdere rubrieken.

Om te beginnen misschien iets in je handtekening? Hoef je ook niet meer de ledenlijst door te ploegen.

groet,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN