informatie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjoerd Bakker
Berichten: 293
Lid geworden op: 27-02-2003 01:00

04-03-2003 19:32

ha

ik wil ff zegge dat ik het niet leuk vind dat als je iets wilt vragen en dat er dan sommige mensen zijn die dan zeggen ga eerst ff zoeken of wil je een record breken(ik heb niks tegen die mensen)

kan er dan niet iets komen zoals iets van informatie in plaats van dat je moet gaan zoeken tussen vragen en antwoorden

en kan er misschien een forum komen over soorten karper en iets van fotos en/of plaatjes
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

04-03-2003 20:50

Beste Sjoerd,

Ik kan je verzekeren dat er op dit board, 9 van de 10 'standaard' vragen over boilies, hengels, molens, drillen, bewaarzakken enz. al wat staat.

Het zijn wel de anderen die er antwoord op geven/hebben gegeven. En om nou voor iedereen steeds hetzelfde stuk te typen...

Bovendien zijn er in reeds bestaande discussies al verschillende ideeën besproken waar ook op ingehaakt wordt. Daar staat al heel veel meer in. Het is ook gewoon in je eigen voordeel. De info ligt voor 't oprapen...

Persoonlijk heb ik de info liever meteen dan dat ik er een paar dagen op moet wachten :roll:

Groetjes, Sjoerd
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

04-03-2003 22:52

Net als met karpervissen Sjoerd zul je er zelf ook iets voor moeten doen.
Ben blij dat er mensen zijn die je naar een zoekfunctie verwijzen,ze kunnen ook helemaal hun mond houden(heb je helemaal nada).
Het wordt niet zo fout bedoelt als het bij jouw misschien overkomt.

Wil
Plaats reactie