ZOEKOPTIE ... wat is dat :|

Plaats reactie
janwillem hilverts

17-07-2008 16:31

moderators..

Misschien is het wijsheid om de zoekoptie te verplaatsen!

Denk dus boven aan de site.. ipv helemaal rechtsboven als nu..
gewoon heel simpel, maar niet al te klein, misschien zien mensen het dan is een keer, onder: "je laatste bezoek was"

Daarnaast zou je ook altijd nopg een keer bij elk onderwerp een zoekoptie kunnen voegen.
Je ziet het gewoo nog teveel voorkomen dat vragen die duizend keer gesteld worden, herhaaldelijk gevraagd worden!

Net als de stickys, zie topic hieronder... Lezen er nog wel moderators mee op het ideen gedeelte?
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

17-07-2008 16:41

Mod's lezen wel veel, maar ook niet alles.
Tevens kunnen alleen de beheerders zulke aanpassingen maken, die hebben ook weer te maken met de mogelijkheden die er zijn.

Overigens staat de zoekfunctie ook Links bovenin, iemand die wil zoeken, zal en kan ook vinden. Ik denk dat men veelal liever een nieuwe topic aanmaakt, omdat dat makkelijker is. Daarnaast zullen er vast heel veel mensen wel gebruik maken van de zoekoptie, maar dat is niet zo snel zichtbaar omdat die hun info halen uit de bestaande topics :wink:
Dennis Laport
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-05-2008 19:55

23-07-2008 23:15

Ik ben nieuw hier op het forum en in het begin had ik ook moeite om de zoekoptie te vinden

Het is inderdaad niet echt duidelijk
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

25-07-2008 01:11

Jongens ik ben het geheel met jullie eens, de zoek funcite zit klote.
Word hoopelijk aangewerkt spoedig.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
janwillem hilverts

25-07-2008 10:38

Kenny,

je bent de beste :)
Plaats reactie