Sticky's

Plaats reactie
janwillem hilverts

30-06-2008 16:28

Misschien een idee om in sommige topics wat meer stickys te plaatsen zodat mensen hier (hopelijk!) sneller zullen kijken en gaan zoeken dan klakkeloos een odnerwerp 30x voorbij laten komen..

Soms aardig irriterend.

een voorbeeld hiervan is het aas topic. Leuk topic, maar vragen als... Hoe houd ik me freezers langer goed en dat soort vragen die veelal (door beginnelingen) gesteld worden, worden amper nog beantwoord en zo bloed vanzelf het topic ook dood..

Dit heb je ongetwijfeld ook in andere topics! Daarnaast ook een idee om er voor te zorgen dat mensen de Zoekfunctie wat meer gebruiken, dit voorkomt het ook dat je alles tig keer voorbij ziet komen.

Zo... heb ik me bijdrage ook weer geleverd :)
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

09-08-2008 11:59

Zou goed idee zijn. Gewoon een Faq maken daarover. Als die topics geopend worden niet antwoorden, maar meteen dichtgooien.

Zijn zoveel topics over mais, pfff.
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

13-08-2008 01:48

Voor alle vragen hebben we een zoek functie als mensen die nu eens goed gebruikte scheelde dat al veel werk :)
Den als we overal sticky's van maken het een bende word.

Maar bedankt voor het na denken
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

13-08-2008 16:38

Ja maar mensen zijn lui :) Ik heb wel eens op een ander forum gezeten, GoT. Maar daar gooide ze het meteen dicht met de opmerking zoeken!.

Tevens had je een Faq waar alle dingen die al duizend keer voor gekomen waren in stonden. Zou hier ook kunnen. Anders moet je een kijken op http://gathering.tweakers.net. Vond het daar wel goed geregeld.
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

18-08-2008 15:51

Coen,

Vergeet niet dat er wel iets meer mensen achter Tweakers, redactie en free-lancers dat het echt een bedrijf is.
Daarom kunnen zij ook een pricewatch maken, hiervoor is de hengelsport in nederland nog niet klaar qua concurentie, zoals dat nu is op het computer vlak.
Het idee om vaak voorkomende vragen op de sommen in een faq is geen slecht idee, hier is alleen veel tijd voor nodig om op te zetten en uit te zoeken, maar niet ondoenlijk en zullen we meenemen.

Groet,

Edward
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

18-08-2008 16:13

Ja dat weet ik wel, maar denk geef een goed voorbeeld :D

Uitgebreide FAQ zou inderdaad handig zijn, maar moet iemand in ze vrije tijd willen doen :roll:
Plaats reactie