elkaar in de waarde laten!!

Plaats reactie
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

21-05-2008 17:23

Is het geen goed idee om elkaar gewoon in de waarde te laten? Ik zie tegenwoordig in elk topic wel 1 of 2 van die misselijkmakende comments. Ik bedoel, als je niks zinnigs te melden hebt over het onderwerp, schrijf dan gewoon lekker niks.
Al dat gezeik, die vis is niet zo zwaar als jij zegt, je hengels staan niet goed, je houd die vis verkeerd vast enz.
Het heeft ook geen enkel nut. Dus.....

gr. rick
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
gerard mesman
Berichten: 88
Lid geworden op: 20-05-2008 11:12
Locatie: Valkenswaard

30-05-2008 12:56

Aan de andere kant is het wel een "discussieboard".
Als niemand zou regageren zou je ook nooit zoveel bijleren.

Daarbij moeten het wel zinnige discussies zijn, en niet over een bepaald persoon maar dat lijkt me duidelijk. :wink:
Te koop: Winkler prins encyclopedie. Reden: Vriendin weet alles beter.
Gebruikersavatar
sies overbeek
Berichten: 168
Lid geworden op: 04-04-2008 22:29

21-06-2008 13:13

gerard: je hebt wel gelijk dat het een discussieboard is, maar de laatste tijd gaat het een beetje achteruit met het board. veel rot opmerkingen en dat geauwehoer, wat vroeger schijnbaar niet zo was. mensen die onzin berichten plaatsen om zo hun berichtenaantal te verhogen enz. ik merk het zelf nu ook al een beetje, maar heb het vooral van anderen gehoord. dat is wat rick ermee bedoelt :wink:.

m.v.g sies :)
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

21-06-2008 13:35

geouwehoer heb je ook in de echte wereld dus waarom niet op een DISCUSSIE board?
op miss verkiezingen zegge die meiden ook altijd ik wil wereld vrede maarja ook zei weten dat dit nooit zal gebeuren. dus elkaar in hun waarde later zeker niet.
groete
zal wel......!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

21-06-2008 19:31

Tsja Stefan,
Als iedereen zo zou denken dan is iedereen dus mede verantwoordelijke aan de normvervaging in de hedendaagse maatschappij. Wederzijds respect voor elkaar is een groot goed wat je zo lang als mogelijk in ere zou moeten houden. Omdat het rest het wel/niet doet is voor mij nooit een reden om mij tot dat niveau te verlagen.

Dat men een discussie wil starten of een reactie plaatst is niets mis mee, zelfs niet als je hiermee hulp kunt geven aan iemand anders. De wijze waarop men formuleert is hierin leidend. Het kan snel verkeerd opgevat worden.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

21-06-2008 21:03

Ik zie een button rechtsonder met een uitroepteken [!].

Deze button maakt, na gebruik in het gewraakte bericht, de moderatoren erop attent dat iets niet door de beugel kan. Hierop kan dan een passende actie worden ondernomen.

Met regelmaat kijk ik het log na en zie niet veel meldingen?

Dat er wel eens weerwoord wordt gegeven lijkt mij geen probleem en moet je maar tegen kunnen. Maar anderen beledigen of zieken is niet nodig.

Wat betreft de achteruitgang van de laatste tijd? Ach, als het heden verleden wordt verandert de inhoud wel eens naar gelang de bril die men op heeft.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
gerard mesman
Berichten: 88
Lid geworden op: 20-05-2008 11:12
Locatie: Valkenswaard

23-06-2008 11:35

Je hebt helemaal gelijk Sies!
Als ik zo regelmatig lees hier, kom je verschillende topics tegen waar mensen geen respect hebben voor anderen, en het liefst iedereen willen laten vissen op hun manier, aangezien dit in hun ogen de enige manier is.

Als ik bijv. een topic open over kippenmais, waar meningen gegeven worden over hoe iemand zijn mais bereidt, wordt er gelijk op in gegaan dat dit niet de manier is, hij wordt bijna voor gek verklaard.
Als iemand vist met mais op zijn manier, en hij vangt er vis mee, dan is dit toch het belangrijkste, ongeacht de reacties van anderen?

Vind het erg jammer dat het soms op zo'n manier moet....

Nu is natuurlijk de vraag, wat doen we eraan??
Te koop: Winkler prins encyclopedie. Reden: Vriendin weet alles beter.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

05-08-2010 14:05

Als iemand er maar mee vangt is het toch goed? Lijkt me niet hè... Stukje verantwoord vissen is toch echt belangrijker dan het vangen van vis. Gebrek aan kennis is geen excuus in deze.
De werkelijke achteruitgang zijn de lange tenen die iedereen tegenwoordig heeft. Als je niet tegen kritiek kunt, heb je op een forum niks te zoeken. Tuurlijk kan e.e.a. wel eens wat opbouwender geformuleerd worden, maar om daar nou een al te groot punt van te maken?! Karpervissers zijn nu eenmaal geen Neerlandici.
Wat ik wel moet beamen: sommige reacties zijn zo kort en voor zoveel verschillende interpretaties vatbaar, dat ze niks bijdragen aan een topic en slechts verwarring danwel ergernis zaaien.
Ik weet het ook allemaal niet...
Plaats reactie